وب سایت های شگفت انگیز دنیای اینترنت : آیا می توانید تصور کنید قبل از اینترنت ...


آیا می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت،امروزه نوشتن نامه با قلم،صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد. وب‌سایت برسام: با ما همراه باشید تا شما را یک سفر به دور دنیای جالب و هیجان انگیز اینترنت ببریم.

 آیا می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت،امروزه نوشتن نامه با قلم،صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد.حالا ما در این گزارش وب سایت های اینترنتی ارزشمند و کاربردی و البته عجیب را به شما معرفی می کنیم که مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

با وب سایت های شگفت انگیز دنیای اینترنت آشنا شوید!

۱ .  شتری بنویسید

عکس های زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیبا , عکس های شگفت انگیز از دنیای زیبا برترین ها , دنیای شگفت انگیز گل فشان ها دکتر نگارش

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I’m not in love with you


۲ .  به صدای موج های دریا گوش کنید و استراحت نمایید

چند نوع خلقت شگفت انگیز , شارژ شگفت انگیز همراه اول , نجات شگفت انگیز هواپیما توسط وانت عکس

به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کیبورد خود نزنید.پس برای ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.


۳ .  اینترنت را وارونه مرور کنید !

سایت اینترنت مخابرات , شگفت انگیز , مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

این وب سایت،سایت ها را در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.


۴ .  بیست سوالی

فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها , جانوران شگفت انگیز , سایت خلافی خودرو از اینترنت

وقتی بچه بودید حتما ۲۰ سوالی بازی کرده اید.بازی به این شکل بود که شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشتند. حال می توانید ۲۰ سوالی را با کامپیوتر بازی کنید.در این بازی به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید.


۵  . کلکسیونی کامل از طرح های نقاشی شده (Graffiti)

سایت ایرانسل اینترنت , ماجراهای شگفت انگیز , خانواده شگفت انگیز

اگر به Graffiti یا طرح های نقاشی شده برروی دیوارها علاقه دارید کلکسیونی کامل از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انیمیشن های موجود در بخش وئدیو سایت را از دست ندهید.


۶ .  تصویری ۳۶۰ درجه با ۷۰ میلیارد پیکسل

عکس شگفت انگیز , اخبار شگفت انگیز جهان , عکس های شگفت انگیز

این عکس ۳۶۰ درجه ۷۰ میلیارد پیکسلی، توسط ۳۶۰world.eu با حمایت شرکت های مایکروسافت، سونی و اپسون گرفته شده است. وضوح این عکس آنقدر بالاست که تا پنجره خانه ها می توانید نزدیک شوید.


۷ .  وب سایت جالب یک شرکت بیمه اتومبیل

دنیای اینترنت , هفت شگفت‌انگیز , 5 تکنیک شگفت انگیز ضرب سریع اعداد در ریاضیات

هیچ کسی نمی تواند فکرش را بکند که یک سایت بیمه اتومبیل می تواند این همه جذاب باشد! در این شبیه ساز چشمگیر و خیره کننده، تصادف های وحشناک شبیه سازی شده اند، حتما ببنید.


۸ .  یک بازی به نام

معرفی عدد شگفت انگیز “پی” , 10 بنای شگفت انگیز خشتی دنیا , معرفی هفت مکان زیبا و شگفت انگیز گردشگری

وب سایتیکی از بهترین بازی های پرطرفدار دویدن و پریدن است ،بازی Dino Run قابلیت های بیشتری نسبت به Canabalt دارد و در طی بازی،موسیقی زیبایی نیز پخش می شود. بهتر است چشم هایتان را باز کنید تا تمام تخم مرغ های مخفی را جمع کنید.


۹ .  بهشت فراموشکاران

میوه شگفت انگیز , 30 سازهای شگفت انگیز کشور چین , ساخته های شگفت انگیز چین

راه های مختلفی برای یادآوری و یا بخاطر آوردن موضوع خاص وجود دارد، مثلا می توان از یک برنامه در تلفن همراه، یا یک روبان دور انگشت و یا نوشتن یک یاداشت کوچک و قرار دادن آن در کیف پول برای به خاطر آوردن یک موضوع بخصوص استفاده کرد. اما سایت Memorari از شما زمان دقیق یک رویداد خاص را می پرسد و از طریق ارسال پیغام در مسنجر، ارسال نامه به ایمیل و یا از طریق تلفن همراه شما را مطلع می کند.


ویدیو : وب سایت های شگفت انگیز دنیای اینترنت