وبلاگ نویسانی که زنان چاق را دعوت به خوش پوشی می کنند +عکس : وبلاگ نویسانی ...



وبلاگ نویسانی که زنان چاق را دعوت به خوش پوشی می کنند +عکس

در حالیکه در صنعت پر طرفدار مد سعی میشود از دختران و زنان لاغر اندام و استخوانی استفاده شود چند خانم وبلاگ نویس سعی میکنند به همه بقبولانند که خوش لباسی منحصر به افراد لاغر نیست.

چرا مردان زنان را می کنند , زنان بلندقدتر سبزیجات بیشتری مصرف کنند , روش شیک پوشی زنان چاف

"راگیلف رائو" 27 ساله که موسس یک وبلاگ در این زمینه است میگوید : زنان چاق باید بدانند که اندام آنها ارزش پوشانده شدن با یک لباس شیک را دارد . او معتقد است اخیرا استفاده از مدلهای به اصطلاح (سایز +) که به مدلهای چاق اطلاق میشود باعث شده حرکت رو به رشدی در صنعت مد برای بانوان چاق که تعدادشان هم کم نیست به وجود آید.

"تیفانی تاکر" 22 ساله از شیکاگو در حرکتی مشابه میگوید: برای حمایت از این رویداد مثبت باید تعداد شبکه هایی که مدلهای چاق فرصت دیده شدن میدهند بیشتر شود. او میگوید با راه اندازی این وبلاگها او پیامهای زیادی دریافت کرده است که نشان میدهد خوانندگان این مطالب از این مقالات و مدلها الگو گرفته اند.

آنها امیدوارند که برندهای مطرح پوشاک مثل " مارک جیکوب" ،"تاپ شاپ"، "زارا"، و "اربن" با استقبال از این طرح از مدلهای چاق استفاده کنند و طرحهایی هم برای زنان چاق در نظر بگیرند چرا که پوشاک آنها متعلق به همه زنان است و باید سلیقه و اندام زنان درشت هیکل نیز مد نظر طراحان قرار گیرد.

یک روزنامه نگار 26  ساله اهل بروکلین که خود یک زن چاق است میگوید:" ما نباید خود را پنهان کنیم و یا شرمنده و خجالت زده باشیم. ما باید دیده شویم. زنان چاق باید تصاویری از خود در اینترنت قرار دهند و اعلام کنند که خوش لباس هستند حتی اگر صنعت مد سعی کند آنها را نادیده بگیرد.

روش شیک پوشی زنان چاق , زنان از این شهر دوری کنند  , زنان تا چه سنی می توانند رابطه جنسی برقرار کنند

زنان باردار پیش از استفاده از بخور اسطوخودوس، با پزشک خود مشورت کنند  , مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند , زنان در سکس باید چه کار کنند

منبع:پرداد


ویدیو : وبلاگ نویسانی که زنان چاق را دعوت به خوش پوشی می کنند +عکس