واکنش کی روش به غیبت جنجالی دژاگه : کارلوس کی روش در گفت و گویی با مدیر رسانه ...


کارلوس کی روش در گفت و گویی با مدیر رسانه ای تیم ملی در امان، به سوال های او پاسخ داد.



تماشا: کارلوس کی روش در گفت و گویی با مدیر رسانه ای تیم ملی در امان، به سوال های او پاسخ داد. او ابتدا درباره عدم حضور دژاگه در این اردو گفت: «وقتی تعداد محدودی از افراد که از موقعیت شغلی خود در برخی رسانه های معتبر استفاده می کنند، چنین مواردی را مطرح می کنند و تعهد، تعصب، احساس انجام وظیفه و ادای دین بازیکنان نسبت به تیم ملی کشورشان را زیر سوال می برند، اصحاب رسانه نباید متعجب شوند و گلایه کنند که چرا بازیکنان تیم ملی با آنها مصاحبه نمی کنند. اگر مصاحبه نکنند، طبیعی است زیرا خودمن هم با افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند حرفی برای گفتن ندارم. من هم کاملا با بازیکنانم در مقابل چنین افرادی که تفکرات بد و غیرصادقانه نسبت به بازیکنان دارند، متحد هستم.

متاسفانه تفکر این افراد در یک محیط بسته و غیرشفاف شکل گرفته و هنوز به این نکته ایمان ندارند که هواداران واقعی فوتبال و تیم ملی افراد بسیار باهوشی هستند و تمامی واقعیت ها را می دانند. متاسفانه چون با چنین افرادی که اینگونه مسائل را مطرح می کنند، برخوردی صورت نمی گیرد همچنان به کارشان ادامه می دهند. من برای تمام رسانه ها احترام ویژه قائلم. آنها می توانند و باید اگر ما عملکرد خوبی نداشتیم از ما انتقاد کنند و ما هم احترام می گذاریم، انتقادهای حرفه ای را کاملا می پذیریم اماتحت هیچ شرایطی زیر سوال بردن تعصب من و بازیکنانم را نمی پذیرم.

واکنش وزیر بهداشت به یک خبر جنجالی , واکنش سیاوش خیرابی به عکس جنجالی , ماجرای جنجالی و فیلم واکنش بهنوش طباطبایی درباره خبر طلاق از همسرش


 دژاگه متاسفانه مصدوم شد. برای او بهترین آرزوها را دارم و اینکه هر چه سریعتر بهبود یابد زیرا بازیکنی است که ما به او نیاز داریم و او هم علاقه مند است به تیم ملی در راه صعود به جام جهانی کمک کند. مسلما ما مدارک کامل پزشکی او را داریم و برایمان غیرقابل قبول است که افرادی بخواهندتعهد و تعصب بازیکنان تیم ملی را زیر سوال ببرند. این حرکت بسیار زشتی است.»



ویدیو : واکنش کی روش به غیبت جنجالی دژاگه