واکنش کاشانی به عدم استقبال از امیدها : مدیر تیم امید کشورمان در واکنش به عدم ...


مدیر تیم امید کشورمان در واکنش به عدم حضور مسئولان برای استقبال از این تیم گفت: انشاءلله پس از صعود به المپیک همه دوستان به استقبال می‌آیند و در فرودگاه عکس و فیلم یادگاری هم می‌گیریم. خبرگزاری تسنیم: حبیب کاشانی که به استقبال تیم امید ایران پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا رفته بود در خصوص این موفقیت  گفت: باید از تمام عوامل بابت اینکه کمک کردند تا ما به قهرمانی غرب آسیا برسیم تشکر کنم از فدراسیون تا مسئولان ناجا و سپاه. ما در مسابقاتی شرکت کردیم که از 10 تیم آن عرب بودند و 5،6 تیم هم در مرحله نهایی انتخابی المپیک حضور دارند. با این حال توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم که این قهرمانی می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای صعودمان به المپیک.

وی ادامه داد: مسلما حرف اول را در کسب موفقیت برنامه‌ریزی می‌زند ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. خوشبختانه با تدبیر فدراسیون فوتبال به مسابقات غرب آسیا رفتیم و در آینده هم اردویی را در امارات خواهیم داشت که سعی می‌کنیم در این اردو با استرالیا و یک تیم دیگر بین عراق و اردن بازی کنیم. بعد از آن هم به ترکیه می‌رویم و دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک 8 تا 10 بازی دوستانه انجام بدهیم تا تیم به هماهنگی برسد.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که چرا از بین مسئولان فدراسیون کسی به استقبال این تیم نیامده است گفت: خود من به استقبال تیم امید آمدم و فکر می‌کنم همین کافی باشد. شاید باید دوستانمان در کمیته ملی المپیک پس از این موفقیت به استقبال تیم امید می‌آمدند اما انشاءلله پس از صعود به المپیک همه دوستان به استقبال می‌آیند و در فرودگاه عکس و فیلم یادگاری هم می‌گیریم.

کاشانی درباره کارشکنی قطری‌ها علیه تیم امید کشورمان در مسابقات غرب آسیا گفت: این مسئله طبیعی است. ما در مسابقاتی شرکت کرده بودیم که از 10 کشور 9 کشور آن عرب بودند. این اولین باری نیست که چنین کارشکنی‌هایی اتفاق می‌افتد و آخرین بار هم نخواهد بود. خیلی جالب است که در کشوری با دمای هوای 45 درجه و رطوبت 70 درصد ساعت 4 بعد از ظهر باری ما بازی می‌گذارند یا اینکه ساعت زمین تمرین‌مان را عوض می‌کنند. ما باید برای مسابقات انتخابی المپیک هم خودمان را برای این کارشکنی‌ها آماده کنیم و برای هر اتفاقی یک برنامه داشته باشیم.

وی در خصوص موفقیت تیم المپیک در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی که در راه انتخابی المپیک انجام دادند عنوان کرد: در یک سالی که مسئولیت تیم امید را قبول کردم تمام تلاشم این بوده که تیم موفق باشد و در 23، 24 بازی گذشته هم این اتفاق رخ داده اما اگر 200 بازی را هم پیروز شویم ولی به المپیک صعود نکنیم زحمتمان نتیجه نداده است. مردم هم دوست دارند تیم به المپیک برود. به خاطر همین تمام تلاشمان را می‌کنیم اما می‌دانیم کارمان دشوار است.

مدیر تیم امید ادامه داد: شما ببینید کشوری مثل سوریه و یمن الان در جنگ به سر می‌برد اما بازیکنانشان در غرب آسیا با تمام توان بازی کردند. تیم سوریه پس از شکست مقابل ما در فینال بازیکنانش گریه می‌کردند که این یعنی با تمام وجود تلاش می‌کنند. روز گذشته روز خوب فوتبال ما بود و به موفقیت رسیدیم اما همه مردم منتظر بعد از 40 سال به المپیک صعود کنیم.

کاشانی در خصوص اینکه آیا مشکل برخی بازیکنان تیم امید برای خروج از کشور حل شده یا خیر گفت: خوشبختانه بیشتر مشکلات ما حل شده است. ثاقبی، اخباری و رحمانی مشکلی ندارند فقط مثلا بازیکنانی مانند عبدالله‌زاده و سروش رفیعی هستند که کمی دچار مشکل هستند که آن هم مسئولان به دنبال حل آن هستند.

وی در پایان در خصوص تعاملی که بین تیم امید و بزرگسالان در مقطع فعلی صورت گرفت که مصادف شد با موفقیت و قهرمانی تیم امید در مسابقات غرب آسیا، اظهار داشت: حرف اول و آخر را تعامل می‌زند وقتی مردم ما با صعود به جام جهانی و المپیک خوشحال می‌شوند باید تعامل باشد. با درایت کفاشیان در مقطع فعلی بازیکنان مد نظر تیم امید به اردوی این تیم آمدند و بازیکنان امیدی که مد نظر کی‌روش بودند به تیم ملی کمک کردند.


ویدیو : واکنش کاشانی به عدم استقبال از امیدها