واکنش پرسپولیس به‌ خداحافظی کریمی : باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی ...


باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی بیانیه‌ای صادر کرد. خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

بسمه تعالی

شخصیت انسان‌ها در طول عمرشان بدست خودشان ساخته شده و زیربنای همه ارکان آن، رفتارها و برخوردها در اماکن عمومی و اجتماعی بوده و آنجا است که در دو جهت تسخیر قلب‌ها و دل‌های شیفتگان و یا زدوده شده از گوشه ذهن افراد جامعه قرار می‌گیرد. در صحنه ورزش نیز به عینه می‌بینیم صرفاً خوب گلزنی و پاس دادن و دریبل کردن ملاک نبوده و چه بسا افراد بیشماری در اوج ورزش بوده و امروزه نامی از آنها نمانده و به حیطه فراموشی سپرده شده‌اند و در مقابل افرادی که ورزشکار متبحری نبوده اما نامشان بلندآوازه گردیده و جاودان مانده‌اند و چه نیکوست که بدانیم زیر بنای این جاودانگی واژه‌ای جز اخلاق نیست.

افرادی نیز هستند که در هر دو مسیر جاودانه‌اند و از جمله می‌توان به آقای علی کریمی نام پر آوازه و همیشه تاثیرگذار و اخلاق مدار جامعه فوتبال ایران و پرسپولیس که فوتبال در کنار اخلاقش، همیشه مثال زدنی خواهد بود و شاید به جرأت بتوان گفت تکرار نشدنی خواهد ماند نام برد. او بنا به هر دلیلی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و قطعاً قداست او برای هم ارگان‌ها و افراد حفظ خواهد ماند و او که بارها به عنوان ورزشکار حماسه‌ها آفریده، غرور ملی ایجاد کرده و جامعه ایرانی را سربلند و سرافراز نموده و آنگاه در مقابل ارزش‌های انسانی سر تعظیم فرود آورده و خود را مدیون به جامعه می شناسد و بارها بعد از دیدارهای ملی و خلق موفقیت از زبانش شنیده‌ایم خود را سرباز وطن می شناسد. کریمی در دیدارهای باشگاهی خود را یک پرسپولیسی اصیل دانسته و بارها و بارها با پیراهن سرخ و آتشین پرسپولیس آتش بپا کرده است و به گزاف نگفته باشیم دنیا فوتبال مملکت ما را با او نیز می‌شناسند.

لذا بر خود فرض می‌دانیم ضمن گرامیداشت همه افتخارات کسب شده توسط آقای علی کریمی در صحنه‌های ملی و باشگاه پرسپولیس در تدارک این باشیم تا با یکی از بهترین برنامه‌های مطلوب و در خور نام او از افتخار آفرینی‌هایش و در کنار اخلاق نکویش، گرامی بداریم خاطرات همیشه ماندگار در قلبها و دلهای طرفداران عزیز و گرانقدر را. والسلام.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس


ویدیو : واکنش پرسپولیس به‌ خداحافظی کریمی