واکنش مسلمانان آمریکا به توزیع جزوه هایی علیه امام خمینی(ره) در کالیفرنیا :



 

 

عکس نوه دختری امام خمینی در آمریکا , امام خمینی , فرودگاه امام خمینی

 

اقدام یک گروه آمریکایی در ایالت کالیفرنیا در توزیع  جزوه های توهین آمیز نسبت به امام خمینی (ره) با اعتراض مسلمانان این منطقه روبه رو شد. به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان، اخیرا یک گروه آمریکایی جزواتی را در مدارس راهنمایی و دبیرستان شهر سن دیگو در ایالت کالیفورنیا توزیع می کند که در آنها نسبت های ناروایی به دین اسلام و امام خمینی (ره) مطرح شده است.

اقدام این گروه آمریکایی در توزیع منشورهایی در مخالفت با اسلام در میان دانش آموزان مدارس با بحث و جدل های زیادی روبه رو شده است.

از جمله در واکنش به این موضوع ، "ادگار هوبیدا" از شورای روابط اسلامی آمریکایی در این باره گفت: ما نسبت به اقدامات اوباشگرایانه در مدارس عمومی، نگرانیم؛ این بروشورهای تبلیغی به گسترش کینه توزی می انجامد.

وی اضافه کرد: این اقدامات تنها منجر به شعله ور شدن آتش اسلام هراسی و اسلام ترسی می شود. این اقدامات باعث می شوند دانشجویان و دانش آموزان مسلمان مورد حمله قرار بگیرند.

"زاک باچیت" یکی از شهروندان آمریکایی در این باره گفت که او توزیع جزوه ها را دیده است که از دو صفحه تشکیل  و در آن اتهاماتی متوجه امام خمینی (ره) شده است.

او می گوید: فرد ناشناسی این جزوه را در اختیار خواهر کوچکترم که در مدرسه راهنمایی کلرمونت درس می خواند، قرار داده است.

وی می گوید: هنگامی که مطالب غیراخلاقی جزوه را دیدم احساس توهین کردم زیرا با معیارهای اخلاقی در تعارض است.

با این حال موسس این گروه آمریکایی اعتراضات به اقدام این گروه را بی اهمیت می داند.

"گری کاس" در واکنش به این اعتراض که آیا این جزوات نشان دهنده شکلی از نژادپرستی نیستند ؟گفت: این اقدام به هیچ عنوان نژاد پرستی نیست. هر آنچه که می گوییم واقعیت است!

این گروه آمریکایی همچنین جزوات خود را در امکان عمومی خارج از مدارس راهنمایی   و در شهرهای لوس آنجلس و منطقه خلیج سان فرانسیسکو نیز توزیع می کند..../عصر ایران


ویدیو : واکنش مسلمانان آمریکا به توزیع جزوه هایی علیه امام خمینی(ره) در کالیفرنیا