واکنش قلعه‌نویی به قهر ساموئل/خداحافظی منتظری با آبی پوشان :   اخبار ورزشی ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - واکنش قلعه‌نویی به قهر ساموئل

قلعه‌نویی از باشگاه استقلال خواسته است درصورت ادامه قهر ساموئل اجازه دهد این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا شود، هرچند که به این بازیکن نیاز دارد.

 جی‌لوید ساموئل، هافبک دفاعی استقلال که به دلیل طلب مالی از باشگاه استقلال مدتی است در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود، به تازگی به این باشگاه اعلام کرده درصورتی که قرار باشد مطالباتش را دریافت نکند، بهتر است برگه تسویه حسابش را به او بدهند.

امیر قلعه‌نویی در واکنش به رفتار ساموئل به باشگاه اعلام کرده که اگر قرار باشد هر بازیکنی به دلیل مطالبات مالی‌اش از تیم قهر کند، برقراری نظم و انضباط در استقلال که می‌خواهد در آسیا و ایران موفق باشد سخت می‌شود. او گفته که در این باشگاه همه طلب دارند و قهر کردن برای مسائل مالی آن هم برای مدت طولانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

امیر قلعه‌نویی البته هیچ گاه نگفته که ساموئل را نمی‌خواهد اما اعلام کرده اگر قرار است این روند ادامه یابد و این بازیکن به دلیل مسائل مالی به تمرین نیاید، بهتر است به باشگاه مراجعه کند و از جمع آبی‌پوشان جدا شود. این درحالی است که یکی از معاونان این باشگاه با وجود این اظهارات قلعه‌نویی تلاش زیادی برای حفظ این هافبک دفاعی در استقلال دارد.

قهر ساموئل به خاطر مسائل مالی برای چندمین بار اتفاق می افتد. 

 

----------------------------------------


خداحافظی منتظری با آبی پوشان

مدافع ملی‌ پوش استقلال بعد از جلسه‌ تمرینی امروز با سرمربی و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

مدافع ملی‌ پوش استقلال بعد از جلسه‌ تمرینی امروز با سرمربی و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

 پژمان منتظری بعد از تمرین امروز استقلال با امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار کرد و در این نشست اعلام کرد شاید دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشود و از سرمربی این تیم خداحافظی کرد.

منتظری از مدت‌ها پیش پیشنهاد مالی خوب از باشگاه چینی دریافت کرد و این مسئله را با مسئولان استقلال درمیان گذاشت و ظاهرا قرار است راهی چین شود.

وی در رختکن و پس از تمرین امروز با بازیکنان استقلال هم خداحافظی و اعلام کرد که می خواهد فوتبالش را درکشور چین ادامه بدهد.

 

----------------------------------------


برهانی: فعلا حرفی ندارم!

مهاجم نیمکت‌نشین استقلال مصاحبه‌های منتشر شده از قول او را تکذیب کرد.

مهاجم نیمکت‌نشین استقلال مصاحبه‌های منتشر شده از قول او را تکذیب کرد.

آرش برهانی، مهاجم نیمکت‌نشین این روزهای آبی‌پوشان گفت: یک هفته پیش هم گفتم که فعلاً‌ هیچ حرفی برای گفتن ندارم و می‌خواهم سکوت کنم. در این شرایط ترجیح می‌دهم حرفی نزنم اما متاسفانه دیدم دو رسانه از من مصاحبه خیالی به چاپ رسانده‌اند. همیشه برای رسانه‌ها احترام زیادی قائل هستم اما از برخی رسانه‌ها ‌می‌خواهم که به هیچ‌جه از من مصاحبه‌ خیالی نزنند.

برهانی تاکید کرد: الان هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط به آرامش تیم فکر می‌کنم. 

اخبار ورزشی - ایسنا, فارس

 


ویدیو : واکنش قلعه‌نویی به قهر ساموئل/خداحافظی منتظری با آبی پوشان