واکنش شدید یک امام جمعه به «نگران‌ ها» : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ...


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با انتقاد از برگزاری همایش "ما نگرانیم" در همدان گفت: بازی کردن با آبروی دیگران مخالف اصول و موازین دینی و اصولگرایی است. روزنامه جمهوری اسلامی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با انتقاد از برگزاری همایش "ما نگرانیم" در همدان گفت: بازی کردن با آبروی دیگران مخالف اصول و موازین دینی و اصولگرایی است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی گفت: همایش اخیر اصولگرایان به سخنان اخیر رئیس‌جمهور برمی‌گردد که نباید این موضوع را تا این اندازه بزرگ کرد.

وی ادامه داد: زیر سؤال بردن عملکرد رئیس‌جمهور و هیأت دولت، موجب ملتهب شدن شرایط کنونی کشور می‌شود و این کارها را نمی‌توان اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی یا مسلمانی نام نهاد.

امام جمعه همدان افزود: چرا کسی از عملکرد مثبت دولت سخنی به میان نمی‌آورد؟ اگر انتقادها را عنوان می‌کنید باید تحولات مثبت را نیز بازگو کنید.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم گفت: این طرح یک گام بسیار بزرگ برای خدمات‌رسانی به آحاد جامعه است که باید از دولت خدمتگزار قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان هشدار داد: در صورتی که برگزاری چنین اجلاس‌هایی از سوی دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب ادامه داشته باشد با هر دو جناح برخورد خواهد شد.

گردهمایی اخیر اصولگرایان تحت عنوان "ما نگرانیم" با محوریت بازخوانی دغدغه‌های فرهنگی رهبری شامگاه چهارشنبه در تالار معلم شهر همدان با حضور شیخ جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز، شاکری عضو شورای شهر تهران و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات برگزار شد.


ویدیو : واکنش شدید یک امام جمعه به «نگران‌ ها»