واکنش سایت‌های اصولگرا به سخنان حدادیان علیه هاشمی: اول مراقب پسر خودت باش+تصاویر :



سایت کاهش حجم تصاویر , سایت سخنان بزرگان , سخنان پندآموز در سایت

به دنبال سخنرانی سعید حدادیان علیه هاشمی رفسنجانی و فرزندش مهدی، برخی سایتهای اصولگرا با انتقاد از سعید حدادیان خطااب به وی گفتند بهتر است بجای مهدی هاشمی مراقب پسر خودش باشد.

 در مطلبی که در این سایتها نوشته شده آمده است: سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

به گزارش پارسینه، این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد.

جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد.

جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!

 

سخنان پندآموز در طراحی سایت , سخنان مولا علی علیه السلام , سخنان امام جواد علیه سلام

 

سخنان امام صادق علیه السلام , جلوگیری از دخیره کردن تصاویر در سایت , واکنش ها به سخنان عل d9 8

 

ترفند ذخیره تصاویر سایت , سخنان رودریگو علیه امریکا , سخنان هاشمی در باره گلشیفته

اخبار سیاسی - پارسینه

 


ویدیو : واکنش سایت‌های اصولگرا به سخنان حدادیان علیه هاشمی: اول مراقب پسر خودت باش+تصاویر