واکنش رحمتی به دعوت نشدنش:اجازه بدهید دوستان سابق بابت این اتفاقات خوشحال باشند :



داریوش کاردان اجازه بدهید درباره معمای شاه نظر ندهم  , واکنش علیرام نورایی به اتفاقات تروریستی استانبول , مهدی رحمتی

واکنش رحمتی به دعوت نشدنش:

اجازه بدهید دوستان سابق بابت این اتفاقات خوشحال باشند

اخبار ورزشی- دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در فهرست جدید کارلوس کی روش هم قرار ندارد گفت: اجازه بدهید در این مقطع دوستان سابق ما بابت این اتفاقات خوشحال باشند.

به گزارش مهر، سیدمهدی رحمتی در خصوص عدم حضورش در لیست جدید تیم ملی گفت این نیز قسمت من بوده که تسلیم تدبیر پروردگار هستم و همواره اعلام کردم همچون سربازی در هر شرایطی آماده خدمت به تیم ملی کشورم می‌باشم. در این مقطع بنا به دلایلی که فعلا وقت بازگویی آن نیست نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم .

سایت شخصی رحمتی که این مطلب را منتشر کرده در ادامه آورده است: از رحمتی خواستیم در پایان سال به جزئیات این اتفاق اشاره کند که در جواب گفت: متاسفانه به دلیل روزهای حساسی که برای تیم استقلال و تیم ملی در پیش است نمی‌توانم وارد جزئیات شوم و احازه بدهید در این مقطع دوستان سابق ما بابت این اتفاقات خوشحال باشند.

رحمتی خاطرنشان کرد: در پایان فصل فرصت برای بازگویی و تشریح اتفاقات رخ داده بسیار است و به قول معروف حرف نزده را همیشه می توان زد. خواسته قلبی من در سال 92 قهرمانی با تیم استقلال در جام حذفی ، لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تیم ملی به جام جهانی است./خبرگزاری مهر

 


ویدیو : واکنش رحمتی به دعوت نشدنش:اجازه بدهید دوستان سابق بابت این اتفاقات خوشحال باشند