واکنش دولت به حادثه جنجال برانگیز یاسوج : سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه اراده ...


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه اراده مسئولان برخورد با هرگونه ایجاد بی‌نظمی در کشور است،‌ گفت: من از قوه قضاییه برای حمایت از اجتماعات قانونی تشکر می‌کنم. خبرگزاری آنا: سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه اراده مسئولان برخورد با هرگونه ایجاد بی‌نظمی در کشور است،‌ گفت: من از قوه قضاییه برای حمایت از اجتماعات قانونی تشکر می‌کنم.

 حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه همایش اعضای ستاد انتخابات استان‌های تهران البرز، قم و سمنان درباره بر هم خوردن جلسه سخنرانی آذر منصوری در یاسوج اظهار کرد: سیاست وزارت کشور حمایت از کلیه نشست‌های قانونی و دارای مجوز است و پسندیده نیست در جامعه اسلامی ما کسی بخواهد چنین اجتماعاتی را به هم بزند.

وی همچنین خاطر نشان کرد‌: امروز قانون برابر شرع است و به هیچ بهانه‌ای پسندیده نیست که اجتماع دارای مجوز به هم بخورد زیرا هر گونه نقض قانون، نقض شرع محسوب می‌شود.

امیری ادامه داد: من روز گذشته با رئیس مجلس از مرز مهران بازدید داشتم و به همین خاطر هنوز گزارش یاسوج را ندیده‌ام، اما اگر در این گزارش ذکر شده باشد که خلاف قانونی انجام شده است حتما مطابق قانون با آن عمل می‌کنیم.


ویدیو : واکنش دولت به حادثه جنجال برانگیز یاسوج