واکنش درخشان به افشاگری علیه وی : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهر بازیکنان ...


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهر بازیکنان مربوط به گذشته می شود و هم اکنون دیگر این موارد در تیم وجود ندارد. خبرگزاری فارس: حمید درخشان در خصوص اینکه سعداوی فایل صوتی تماس او با بازیکن فولاد را در برنامه 90 پخش کرد اظهار داشت: بازیکن فولاد 5 بار با من تماس گرفت اما من پاسخ او را ندادم و سرانجام هم از طریق یک واسطه با من صحبت کرد. او به شخص دیگری گفته بود که خواهش میکنم درخشان جواب تماس مرا بدهد. حالا این کار دور از ادب است؟!

وی ادامه داد: پس از 5 بار تماس جواب او را دادم که گفت تمایل دارد به پرسپولیس بیاید. من هم به او گفتم وضعیتت چگونه است که او گفت قرارداد دارم و موضوع تمام شد.  من اصلا شماره او را نمی شناختم. پرینت مکالمات را بگیرند اگر من یک بار با این بازیکن تماس گرفته بودم هر چه سعداوی میگوید درست است.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت تماشاگران برای دیدار مقابل ذوب آهن گفت: چه دلیلی دارد که بازی ما بدون تماشاگر برگزار شود؟! بازی جام حذفی چه ربطی به لیگ برتر دارد؟! ما باید در اولین بازی خود در لیگ یعنی مقابل نفت محروم می شدیم. حکم باید معقولانه باشد.

درخشان در مورد اینکه آیا حضور دو دروازه بان خوب باعث نمی شود تیم با مشکل روبرو شود تصریح کرد: چه مشکلی؟! هر دو گلر اشتباهاتی داشته اند. وقتی یکی اشتباه می کند شانس به نفر بعدی می رسد. رئال مادرید هم 2 گلر دارد.

وی در مورد اینکه این مسائل باعث قهر بازیکن می شود گفت: این موارد برای گذشته بود هم اکنون چنین مسایلی نداریم.

در ادامه برنامه نود درخشان فردی که واسط برقراری ارتباط او و یوسف کیا شده بود را به مجری برنامه معرفی کرد و شماره او را در اختیار مجری قرار داد، مجری برنامه 90 هم در توضیح ایم موضوع گفت: شخصی به نام ع_م اعلام کرد که وکیا وقتی متوجه می شود پرسپولیس سهمیه بازیکن زیر 21 سال دارد تمایل خود را ابراز میکند.


ویدیو : واکنش درخشان به افشاگری علیه وی