هیچ صفحه‌ای در فیس بوك ندارم! : در سالهای اخیر با رشد قارچوار شبکه های اجتماعی ...


در سالهای اخیر با رشد قارچوار شبکه های اجتماعی موج سوء استفاده‌ها شکل جدید‌تر و به قولی به روز تری را به خود گرفته و تا حدی ماجرا بیخ پیدا کرده که هر روز شاهد تکذیبیه یکی از هنرمندان مبنی بر بی‌اطلاع بودناش از صفحاتی که به نام او ثبت شده، هستیم. هنرمندان بسیاری هستند که از سوی مخالفانشان به عناوین مختلف مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و از نام و اعتبار آن‌ها در جهت منافعی خاص استفاده می‌شود. این قبیل سوء استفاده‌ها معمولا در فضای مجازی بیشتر و بیشتر است و همیشه درصد بالایی از مخاطبان چهره مورد نظر را نیز در بر می‌گیرد. ماجرای این سوءاستفاده‌ها هم معمولا از سایتهای شخصی یا به قولی fan club ‌هایی شروع می‌شود که به نام هنرمند مورد نظر، شروع به فعالیت و عضوگیری می‌نمایند.

در سالهای اخیر نیز با رشد قارچوار شبکه های اجتماعی موج سوء استفاده‌ها شکل جدید‌تر و به قولی به روز تری را به خود گرفته و تا حدی ماجرا بیخ پیدا کرده که هر روز شاهد تکذیبیه یکی از هنرمندان مبنی بر بی‌اطلاع بودناش از صفحاتی که به نام او ثبت شده، هستیم.

جدید‌ترین واکنش به این موج، از سوی فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ انجام شده که ضمن تکذیب فعالیت‌اش در شبکه‌های اجتماعی، وجود هر گونه صفحه یا fan club در شبکه‌های اجتماعی را به شدت تکذیب کرد. این خواننده ضمن کلاه بردار خواندن صاحبان و گردانندگان این صفحات، گفت: «متاسفانه چند وقتی ست که برخی سود جویان با سوء استفاده از نام من اقدام به راه اندازی کلوپ هواداران و صفحه فیس بوک به نام من شده‌اند و با ترفندهای مختلف سعی در اخاذی و مطالبات مالی برای عضویت در این سایت‌ها شده‌اند. من از طریق شما اعلام می‌کنم که هیچ صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی ندارم و هیچ صفحه طرفدارانی در این فضا متعلق به من نیست و کسانی که به اسم من اقدام به راه انداختن چنین صفحاتی کرده‌اند، کلاهبردارانی هستند که از این راه در پی رسیدن به مقاصد خودشان هستند.»

صفحه اول روزنامه ها , محافظ صفحه اسپارکل , صفحه اول گوگل

این خواننده پس از اجرای موفق‌اش در تهران، برنامه‌هایی را در رشت، گرگان، شیراز، بندر عباس و ابادان ترتیب داده که به دیدار مخاطبان‌اش در سایر شهرستان‌ها نیز برود. فرزین همچنین خبر از اتمام ضبط آلبومش داد و اینکه به محض تکمیل شدن نسخه نهایی و ریزه کاری‌های انتهایی آلبوم، سعی دارد اوایل تابستان، آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.

منبع: روزنامه تماشا



ویدیو : هیچ صفحه‌ای در فیس بوك ندارم!