هیلاری کلینتون هم به اینستاگرام آمد +عکس : هیلاری کلینتون، همسر رییس جمهوری ...


هیلاری کلینتون، همسر رییس جمهوری سابق آمریکا، ساعاتی پیش حضور رسمی خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد و به جمع 300 میلیونی کاربران این شبکه پیوست.



پادشا: هیلاری کلینتون هم به اینستاگرام آمد. این خبر اول صدها پرتال خبری جهان در چند ساعت اخیر بود که با انتشار نخستین پست خانم کلینتون بر صفحه رسمی اینستاگرام خود، تحلیل های مختلفی از حضور وی در این شبگه اجتماعی پر مخاطب رایگان ارائه کردند.

به گزارش پادشا؛ هیلاری کلینتون که از وی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2016 میلادی نام برده می شود، ساعاتی پیش با انتشار تصویری از 9 کت و شلوار (پنت سوئیت) سه رنگ خود که بر روی یک جا لباسی در اتاقی آویزان شده بودند، حضور رسمی خود در اینستاگرام را اعلام کرد. این لباس ها به رنگ آبی، سفید و قرمز هستند و جزییات بیشتری ندارند. اما خانم کلینتون به استفاده مکرر از چنین پوششی در مراسمات رسمی خود عادت دارد. هیلاری کلینتون در نخستین پستی که در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشرکرد فقط دو کلمه : Hard choices. به معنای انتخاب های سخت را نوشت و به مساله دیگری اشاره نکرد. این صفحه که در نخستین لحظات راه اندازی، تنها 6 هزار فالوور داشت، ظرف مدت کوتاهی به 50 هزار تعقیب کننده رسید و انتظار می رود به دلیل نامزدی وی به عنوان نخستین زن در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، بتواند رکورد باراک اوباما ، رییس جمهور فعلی را با 4 میلیون تعقیب کننده بشکند.

اینستاگرام هیلاری کلینتون , هیلاری کلینتون , بیماری هیلاری کلینتون
 
عنوان صفحه خانم کلینتون، "مادر بزرگ Doting (نوه دختری وی) در میان چیزهای دیگر " است که در کنار هشتگ #Hillary2016 ارائه شده است که نشان دهنده آماده شدن وی برای تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام جهت رقابت های انتخاباتی سال آینده دارد. پیش تر برخی از طرفداران ایشان، پرتال اماده برای هیلاری که در نشانی www.readyforhillary.com است را برای حمایت از وی راه اندازی کرده بودند. به نظر می رسد نبرد هشتگ ها در دنیای سایبر دیلماسی cyber diplomacy به عنوان یک اهرم محرک در تبلیغات و اطلاع رسانی ، نقش زیادی در انتقال نظرات و جذب مخاطبان داشته باشد که حرفه ای های اینستاگرام، به کاربردش آگاه هستند.

گفتنی است، همسر خانم کلینتون، بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا هنوز به طور رسمی در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز نکرده است و در صفحه توییتر خود به نشانی twitter.com/billclinton فعالیت دارد که به نظر می رسد تا ماه های آینده برای حمایت از همسرش در رقابتهای انتخاباتی، احتمالا وارد این شبکه اجتماعی نیز بشود.

اضافه میشود، هیلاری کلینتون در صفحه شخصی توییتر خود که 3.7 میلیون فالوور دارد و در نشانی twitter.com/hillaryclinto در دسترس است، بخش خاصی به معرفی پنت سوئیت های مورد علاقه اش اختصاص داده است .
 
مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ , بدل هیلاری کلینتون , بیوگرافی هیلاری کلینتون

(برخی از تصاویر طنزساخته شده برای حضور هیلاری در رقابتهای انتخاباتی 2016)


ویدیو : هیلاری کلینتون هم به اینستاگرام آمد +عکس