هیات مدیره جدید خانه سینما معرفی شدند :     فرهاد توحیدی؛ مریلا زارعی؛ ابراهیم ...



 

خانه سینما , جشن خانه سینما , هجدهمین جشن خانه سینما

 

فرهاد توحیدی؛ مریلا زارعی؛ ابراهیم اثباتی؛ تورج منصوری؛ ابراهیم مختاری؛ محمدرضا موئینی و محمد سریر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

 

فرهاد توحیدی با ۲۴ رای؛ مریلا زارعی با ۲۵ رای؛ ابراهیم اثباتی با ۲۲ رای؛ تورج منصوری با ۱۸ رای؛ ابراهیم مختاری با ۲۰ رای؛ محمدرضا موئینی با ۱۹ رای و محمد سریر با ۱۹ رای به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

مجمع عمومی خانه سینما ۲۱ آذرماه در خانه سینما به کار خود پایان داد، اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما به شرح زیر معرفی شدند: فرهاد توحیدی با ۲۴ رای؛ مریلا زارعی با ۲۵ رای؛ ابراهیم اثباتی با ۲۲ رای؛ تورج منصوری با ۱۸ رای؛ ابراهیم مختاری با ۲۰ رای؛ محمدرضا موئینی با ۱۹ رای و محمد سریر با ۱۹ رای.

در این جلسه همچنین سیروس الوند با ۹ رای و مرتضی رزاق کریمی با ۶ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند. مهدی خادم و کیوان کثیریان نیز به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل خانه سینما معرفی شدند.

در این انتخابات نمایندگان ۲۸ صنف خانه سینما حضور داشتند. جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد خانه سینما در دوره هیات مدیره پیشین کار خود را آغاز کرد و سپس جلسه با انتخابات هیات مدیره به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است که مدیرعامل جدید خانه سینما در اولین جلسه هیات مدیره منتخاب خانه سینما؛ انتخاب می شود.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو : هیات مدیره جدید خانه سینما معرفی شدند