هویت قاتلان خبرنگاران آمریکایی مشخص شد : پلیس فدرال آمریکا از شناسایی هویت ...


پلیس فدرال آمریکا از شناسایی هویت قاتل دو خبرنگار آمریکایی در سوریه خبر داد. خبرگزاری تسنیم: پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد که هویت قاتل داعشی که دو خبرنگار به گروگان گرفته شده آمریکایی در سوریه را به قتل رسانده بود، شناسایی کرده است.

گروه تروریستی تکفیری داعش چند هفته پیش سر دو خبرنگار آمریکایی که پیش از این آنها را در سوریه گروگان گرفته بود، برید.

تروریست‌های داعش که کنترل بخش‌هایی از عراق و سوریه را در دست دارند در ماه آگوست و سپتامبر فیلم‌هایی را منتشر کرده‌اند که در آن اجساد بی سر فولی و ساتلوف نشان داده می شود.

ساتلوف 31 ساله آگوست  2013 در نزدیکی حلب در کشور سوریه به دست تروریست‌ها ربوده شد.

در فیلم اعدام وی، داعش اعلام کرده است که سر بریدن این خبرنگار آمریکایی به تلافی حملات هوایی جنگنده های آمریکا در عراق بوده است.

همچنین جیمز فولی خبرنگار نیویورک تایمز که از نوامبر 2012 میلادی ربوده شده بود توسط فردی که چهره خود را پوشانده و با لهجه انگلیسی صحبت می کند سر بریده شد.

سنای آمریکا به اتفاق آرا با طرح پرداخت 10 میلیون دلاری برای کسب اطلاعاتی که به دستگیری افرادی که در اعدام دو روزنامه‌نگار آمریکایی توسط داعش دست داشتند، موافقت کرد.

سناتور "مارکو  روبیو" گفت: یک راه که می‌تواند خاطرات "جیمز فولی" و "استیون ساتلوف" را زنده نگه دارند، سپردن قاتلان شیطانی آنها به عدالت است که این اقدام برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

روبیو که سناتور ایالت فلوریدا و هم ایالتی ساتلوف است گفت که این بسیار مهم است که این پیغام ارسال شود که آمریکا به طور خستگی ناپذیری کار می کند تا کشتار این روزنامه‌نگاران بدون مجازات باقی نماند.


ویدیو : هویت قاتلان خبرنگاران آمریکایی مشخص شد