هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد : گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در ...


گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در کشور چین عرضه شد. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در کشور چین عرضه شد.

گوشی هواوی honor 8 , قیمت گوشی هواوی honor 5x , گوشی هواوی honor 5x

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت FullHD برخوردار است. از تراشه‌ی Kirin 650 که خود هواوی آن را می‌سازد روی این گوشی استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند.

ماکت گوشی هواوی huawei honor 5x , گوشی هواوی , گوشی honor 8

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED در پشت گوشی قرار گرفته و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هم در جلوی آن دیده می‌شود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده که در پشت آن قرار گرفته است.

گوشی Honor 5C از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و به بلوتوث 4.1، Wi-Fi و GPS مجهز شده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از USB Type-C پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن پورت MicroUSB 2.0 روی گوشی قرار گرفته است. اندروید 6.0 با رابط کاربری EMUI هم روی محصول جدید هواوی دیده خواهد شد.

فلش گوشی هواوی , ریست گوشی هواوی , کد تست گوشی هواوی

هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه در چه تاریخی راهی کشورهای دیگر می‌شود.


ویدیو : هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد