هوادار چینی پس از 3 روز نخوابیدن درگذشت! : یک هوادار فوتبال چینی به دلیل سه ...


یک هوادار فوتبال چینی به دلیل سه روز نخوابیدن برای تماشای بازی‌های جام جهانی سکته کرد و درگذشت. خبرگزاری مهر: "ژو منگ" 39 ساله در حین تماشای دیدار تیم‌های اروگوئه و کاستاریکا که شنبه شب برگزار شد، به دلیل سکته مغزی از روی مبل افتاد و درگذشت. پزشکان اعتقاد دارند وی به دلیل اینکه سه روز نخوابیده بود دچار سکته مغزی شده است.

این مرد که اهل شانگهای است کل شب و روز پنج شنبه و جمعه را برای تماشای بازی‌های جام جهانی بیدار بود. "ژو منگ" روزها کار می‌کرد و شب ها فوتبال می‌دید و همین امر سبب کم‌خوابی شدید و در نهایت مرگ وی شد.

ژو منگ بالافاصله پس از سکته به بیمتارستان "هوآشان" در شانگهای منتقل شد اما پزشکان تشخیص دادند که چند ساعت از مرگ وی گذشته است. طبق اعلام این پزشکان، فرد متوفی سابقه بیماری قلبی هم داشته است.

پزشکان این بیمارستان از افزایش 50 درصدی بیماران در پایان هفته خبر داده اند که 40 درصد از آنها دچار مشکلات تنفسی و یا معدی بودند که به دلیل وعده‌های غذایی در زمان نامناسب و کم‌خوابی ایجاد می‌شود.

بر پایه گزارش دیلی میل، اختلاف زمانی 11 ساعته بین چین و برزیل بدین معنی است که چینی‌ها باید بازی‌های فوتبال را در زمان‌های کاملا غیرمعمول به تماشا بنشینند.

بیشتر بازی‌ها در ساعات 3، 4 و 6 بامداد آغاز می‌شود و این امر نظم زندگی روزمره هواداران فوتبال در این کشور را بر هم زده است.

مسئولان کشور چین اکنون نگران دیگر بیماران قلبی این کشور هستند که مبادا به خاطر تماشای بازی‌های جام جهانی در معرض از دست دادن جان خود قرار بگیرند.


ویدیو : هوادار چینی پس از 3 روز نخوابیدن درگذشت!