هنرپیشه مشهور هالیوود برای جنگ با داعش به سوریه رفت : هنرپیشه مشهور هالیوود ...



هنرپیشه مشهور هالیوود به نیروهای کرد در سوریه پیوسته است تا با داعش در سوریه بجنگد.

 دادخواست طلاق برای هنرپیشه مشهور ایرانی , رجز خوانی برای داعش , درخواست طلاق مرد ثروتمند از هنرپیشه مشهور

 

بازیگران مشهور هالیوود , نقشه داعش در عراق و سوریه , خط و نشان داعش برای امیر نوری

 

ثبت نام برای سوریه , جنگ سوریه با داعش , اخبار هالیوود و چهره های مشهور جهان


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از  پایگاه اینترنتی «السومریه نیوز» حزب دموکرات کردستان امروز دوشنبه اعلام کرد : مایکل انرایت هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با داعش در سوریه پیوسته است. این حزب همچنین پیوستن شخصیتهای دیگری را به نیروهای کرد سوریه برای مبارزه با داعش نیز بعید ندانست.


غریب حسو نماینده حزب دموکرات در منطقه کردستان گفت: این هنر پیشه مشهور هالیوود تصمیم گرفته است برای مبارزه با داعش سلاح حمل کند و در کنار ملت کرد در سوریه با این گروه تروریستی بجنگد.

غریب حسو، افزود: بسیاری از شخصیتها به یگانهای حمایت از ملت کرد پیوسته اند و انتظار می رود شخصیتهای دیگری نیز به کردها ملحق شوند زیرا نقش فعال کردها در مبارزه با تروریسم برای آنها ثابت شده است.

حسو ادامه داد: پیوستن این شخصیتها به نیروهای کرد مدافع از دموکراسی و انسانیت، روحیه مضاعفی می دهد . وی همچنین گفت: مقاومت نیروهای حامی ملت کرد در مبارزه با تروریسم بر افکار عمومی جهان تاثیر بسزایی داشته است.
نماینده حزب دموکرات کردستان گفت: تا به حال دو داوطلب خارجی که به نیروهای کردی پیوسته اند در این راه کشته شده اند یکی از آنها تابعیت انگلیسی و دیگری تابعیت استرالیایی داشت.

این دو شخصیت خارجی در حال مبارزه با داعش بودند و در این راه کشته شدند. همچنین یک شخصیت خارجی دیگر که تابعیت هلندی دارد نیز زخمی شده است.


  اخبار  بین الملل  -  واحد  مرکزی  خبر 


ویدیو : هنرپیشه مشهور هالیوود برای جنگ با داعش به سوریه رفت