همسر ساناز نظامی "آزمایش روانی" می شود :   اخبار حوادث - همسر ساناز نظامی "آزمایش ...



بهترین همسر , همسر یابی , همسر ترامپ

 

اخبار حوادث - همسر ساناز نظامی "آزمایش روانی" می شود

قتل ساناز نظامی دختر 27 ساله ایرانی دسامبر گذشته روی داد. او از ایران به امریکا مهاجرت کرده بود تا در رشته مهندسی ادامه تحصیل دهد.

 دادگاهی بررسی کننده پرونده قتل "ساناز نظامی" دختر دانشجوی ایرانی دستور انجام آزمایش روانی برای شوهر او به عنوان متهم اصلی پرونده را صادر کرده است.
به گزارش "تدبیر" به نقل از خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، "نیما نصیری" روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شد. او متهم به قتل "ساناز نظامی" همسرش است. اعضای بدن این دختر جوان ایرانی به هفت بیمار پیوند زده شد. ساناز نظامی قصد داشت تا ترم زمستانه خود را در دانشگاه فنی "میشیگان" آغاز کند. دادگاه اظهار داشته که تا زمان مشخص شدن آزمایش های روانی که قرار است بر روی "نصیری" انجام شود زمان دقیق برگزاری جلسه بعدی دادگاه اعلام نخواهد شد.


بنا به قوانین آمریکا پرونده "نیما نصیری" باید بعد از طی مراحل مقدماتی در دادگاه عالی مورد رسیدگی قرار بگیرد. او همچنین باید توسط پزشکی‌قانونی معاینه و سلامت روانی‌اش تایید شود. این پروسه حدود یک‌سال به طول خواهد انجامید و پس از آن نیما در برابر هیات‌منصفه قرار خواهد گرفت و چنانچه گناهکار شناخته شود مجازات حداکثر ۲۵سال حبس در انتظار او خواهد بود.


قتل ساناز نظامی دختر 27 ساله ایرانی دسامبر گذشته روی داد. او از ایران به امریکا مهاجرت کرده بود تا در رشته مهندسی ادامه تحصیل دهد. ازدواج ساناز با نیما نصیری تابستان گذشته در کشور ترکیه انجام شده بود. نصیری پیش تر در "لس آنجلس" زندگی می کرد.

اخبار حوادث - تدبیر


ویدیو : همسر ساناز نظامی "آزمایش روانی" می شود