همبرگر اتمی +عکس : همبرگر اتمی +عکس فست فودها گاهی اوقات بسیار شگفت انگیز می ...



همبرگر اتمی +عکس

فست فودها گاهی اوقات بسیار شگفت انگیز می شوند و اتفاقات جالبی ممکن است در دنیای آن ها رخ دهد که ممکن است بسیار عجیب و غیرقابل باور باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی از رستوران دارها برای اینکه بتوانند رستوران خودشان را معروف کنند دست به اقدام های جالبی مانند درست کردن بزرگترین ساندویچ یا تندترین آن ها می زنند.

به تازگی یک رستوران در انگلستان با همبرگری ویژه را در اختیار مشتریانش قرار میدهد که البته به عنوان یکی از تندترین غذاهای دنیا شناخته می شود.

بسیاری از دوست داران همبرگر که به هر نحوی آن را می خوردن می گویند این همبرگر که به "اتمی" معروف شده است تنها باعث دردکشیدن است و خوردن آن از جمله سخت ترین کارهای دنیا است.

 

همبرگر , مادر قلب اتمی , سازمان انرژی اتمی

برای پخت این همبرگر از ادویه های بسیار تند استفاده شده است اما چیزی که آن را از دیگر همبرگرها جدا میکند سس مخصوصی به نام "سس ارواح" است که می تواند پوست دست را هم بسوزاند.

این رستوران دار برای افرادی که این همبرگر را سفارش می دهند یک رضایت نامه کتبی می آورد تا آن ها بیشتر مسئولیت های اتفاقات بعد از خوردن این غذا را قبلو کنند. همچنین برای خوردن آن نیاز به دستکش دارند تا دستشان نسوزد.

این رستوران تا به حال نزدیک به 500 عدد از این همبرگرها فروخته است که البته هیچکس نتوانسته آن را تمام کند. جایزه فردی که بتواند این همبرگر را بخورد این است که اسمش همیشه روی دیوار این رستوران خواهد بود.

صاحب این رستوران گفته است که خودش با تمام تلاشی که انجام داده است تنها یک چهارم این همبرگر را خورده است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : همبرگر اتمی +عکس