همایش"روحانی تنها نیست" امشب در سمنان برگزار می شود : امشب (پنجشنبه) همایش ...



امشب (پنجشنبه) همایش "روحانی تنها نیست " از طرف شورای شهر سمنان در سرخه زادگاه رئیس جمهور به مناسبت 24 خرداد برگزار می‌شود. مهدی غلامی سرخه ، مدیر فرهنگی هنری استان سمنان و عهده‌دار برگزاری همایش "روحانی تنها نیست " شده است.

به گفته دبیر این همایش، مراسم "روحانی تنها نیست " در جهت تحقق شعار همدلی دولت و ملت و با حضور خانواده شهدای هسته‌ای؛ علی‌محمدی ،شهریاری و رضایی‌نژاد در جهت دفاع از مواضع دولت اعتدال در پیش‌برد منافع و مصالح ملی برگزار می شود.

 

گفتنی است در این همایش که بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در پارک ملت سرخه برگزار می‌شود، برخی از مدیران عالی‌رتبه دولت و هنرمندان مطرح کشوری حضور خواهند یافت و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری و رئیس بنیاد نخبگان کشور سخنران ویژه آن خواهد بود.

 

در این مراسم از طرح تجسمی موسوم به اپتاک تصویر رئیس جمهور رونمایی می‌شود . لازم بذکر است مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب سابق سمنان و عبدالحسین فریدون از مدیران حوزه وزارت علوم از سخنرانان این مراسم هستند. به گفته غلامی همایش مذکور با حمایت مردمی و همچنین حمایت ستاد حامیان حسن روحانی در استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

گچ سیمین سمنان , گچ سمنان تمدن , برگزار

 

 اخبار  سیاسی  -  ایلنا 


ویدیو : همایش"روحانی تنها نیست" امشب در سمنان برگزار می شود