هلاکت 2 شرور مرزی : معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی ...


معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی توسط مرزبانان جنوب شرق کشور در منطقه جکیگور با هلاکت دو تن از آنان خبر داد. پایگاه خبری پلیس: معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی توسط مرزبانان جنوب شرق کشور در منطقه جکیگور با هلاکت دو تن از آنان خبر داد.

سردار ˈجلال ستارهˈ با اشاره به هلاکت و مجروحیت چهار شرور وابسته به گروهک های تروریستی،افزود: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از ورود اعضای یک گروه تروریستی به خاک کشورمان با خبر شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان با تشدید اقدامات اطلاعاتی ، ضمن شناسایی معابر احتمالی ورود تروریست ها اقدام به افزایش مضاعف کنترل مرزها کردند.

سردار ستاره تصریح کرد:در همین راستا مرزبانان شب گذشته با اجرای کمین، راه ورودی این افراد را که به صورت مسلحانه وارد حریم امنیتی مرز کشورمان شده بودند، سد کرده و مانع ورود آنان شدند.

وی افزود:اعضای این گروهک تروریستی به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم مرزبانان مواجه شدند.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان نیروی انتظامی در این عملیات موفق شدند دو نفر از اشرار را به هلاکت و دو نفر دیگر را مجروح کنند.

سردار ستاره گفت: در پایان این عملیات، تعدادی سلاح و مقادیر زیادی مهمات به همراه وسایل ارتباطی ماهواره ای در اختیار مرزبانان قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران دلیر و جان برکف مرزبانی ضمن پاسداری از حریم مرزهای میهن اسلامی با هرگونه ناامنی و تحرکات تروریستی گروهک های معاند مقابله کرده و تا آخرین قطره خون خود از حریم خاک میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.


ویدیو : هلاکت 2 شرور مرزی