هفت جانی روانی به دنبال یک سگ : سینما - «هفت جانی روانی» ساخته مارتین مکدانا ...



سینما - «هفت جانی روانی» ساخته مارتین مکدانا یکی از بخت‌های اسکار 2012 کمتر از یک هفته دیگر روی پرده می‌رود.

جانی دپ , بهداشت روانی , جانی

سام راکول، کریستوفر واکن و کالین فارل در نمایی از «هفت جانی روانی»

اختلالات روانی , بیماری های روانی , روانی

وودی هارلسون و کالین فارل در نمایی از فیلم

جانی ایو , بهداشت روانی چیست؟ , فیلم روانی

کریستوفر واکن و وودی هارلسون در نمایی از فیلم

جانی دپ فیلمها , افزایش دنبال کننده های گوگل پلاس , عکس جانی دپ

وودی هارلسون در نقش تبهکاری که سگش دزدیده می‌شود

دنبال کار , همسر جانی دپ , بیوگرافی جانی دپ

سام راکول و کالین فارل به همراه سگی که شهر را بهم می‌زند.

به گزارش خبرآنلاین، داستان «هفت جانی روانی» فیلم جدید مارتین مک‌دانا ماجرای یک نویسنده است که به بن بست رسیده و کم کم درگیر ماجرای سرقت سگ یک تبهکار پلید و قدرتمند می‌شود. سگی که برای تبهکار قدرتمند بیش از جانش ارزش دارد و برای رسیدن به آن از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کند.
 
مک‌دانا نمایشنامه‌نویس معروف ایرلندی (یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین کارهای او «ستوان آینیش‌مور» است) با اولین فیلم خود یعنی «شش تیرانداز» اسکار بهترین فیلم کوتاه را به خانه برد و با فیلم دومش «در بروژ» نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شد. او در سومین فیلم بلند خود با سام راکول و کرستوفر واکن همکاری می‌کند، دو بازیگری که در نمایش «بریدن دست در اسپوکن» برای مک‌دانا بازی کرده بودند.
 
از طرفی کالین فارل که در فیلم «در بروژ» یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کرد در «هفت روانی» هم بازی می‌کند و وودی هارلسون نقش تبهکار قدرتمند فیلم را بازی می‌کند که با ربوده شدن سگش دیوانه می‌شود. مک‌دانا به دلیل دیالوگ‌های نیشدارش، طنز غریب آثارش و سبک بصری جذابش شهرت دارد. تام ویتس، ابی کورنیش و الگا کوریلنکو از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
 
فیلم که در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و فیلم برگزیده تماشاگران در بخش «جنون نیمه‌شب» جشنواره شناخته شد، 12 سپتامبر امسال روی پرده سینماها می‌رود.
 
منتقدانی که فیلم را در جشنواره تورنتو دیده‌اند، آن را فیلمی تلخ و سیاه با چاشنی طنز توصیف کرده‌اند که ترکیبی از فیلم‌های کوئنتین تارانتینو و فیلمنامه‌های آرون سورکین است و کلیشه‌های مختلف فیلم‌های جنایی را به بازی می‌گیرد. خبر آنلاین


ویدیو : هفت جانی روانی به دنبال یک سگ