هفته تساوی ها در ایتالیا : پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ...


پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف میلان و ناپولی پیگیری شد. تسنیم: در ادامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا شب گذشته (شنبه) 2 دیدار برگزار شد که در یکی از آنها میلان در خانه لیورنو با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد. در این بازی هر 2 گل میلان را ماریو بالوتلی در دقایق 7 و 83 به ثمر رساند و برای لیورنو نیز لوکا سیلیگاردی در دقیقه 26 و پائولو سرجیو بتانین در دقیقه 58 گلزنی کردند. میلان با این تساوی 18 امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی شب گذشته ناپولی در خانه خود برابر اودینزه با تساوی 3 بر 3 متوقف شد تا اکنون میان این تیم و یوونتوس صدرنشین 8 امتیاز تفاضل به وجود آید. گوران پاندف 2 بار در دقایق 38 و 41 و بلریم زمایلی در دقیقه 71 برای ناپولی گلزنی کردند و گل‌های اودینزه را هم فدریکو فرناندز در دقیقه (45 - گل به خودی)، برونو فرناندس در دقیقه 70 و دوسان باستا در دقیقه 81 به ثمر رساندند. ناپولی با این تساوی 32 امتیازی شد و در رده سوم جدول سری A باقی ماند.

در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم سری A، امروز 7 دیدار برگزار می‌شود که برنامه این دیدارها به صورت زیر است:

رم - فیورنتینا

کالیاری - جنوا

هلاس ورونا - آتالانتا

سامپدوریا - کاتانیا

ساسولو - کیه‌وو

تورینو - لاتزیو

اینتر - پارما

در جدول رده‌بندی سری A یوونتوس با 40 امتیاز صدرنشین است، رم با 34 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با 32 امتیاز سوم است.


ویدیو : هفته تساوی ها در ایتالیا