هشدارژنرال آمریکایی درباره سوزاندن قرآن درکلیسایی درفلوریدا :     پترائوس ...



 

 

نظر آمریکایی ها درباره ایران , آیات قرآن درباره زنان , احادیث قرآن درباره توبه

پترائوس با هشدار در این باره گفت که این اقدام ممکن است نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و تمام تلاش های واشنگتن در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی را در معرض خطر قرار دهد .

یک ژنرال بلند پایه آمریکایی درباره سوزاندن قرآن در کلیسایی در آمریکا هشدار داده است .

به گزارش عصر ایران و به نقل از بی بی سی ژنرال دیوید پترائوس، فرمانده تازه منصوب نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در افغانستان، علیه برنامه یک کلیسا در ایالت فلوریدا برای آتش زدن کتاب مقدس مسلمانان هشدار داد .

پترائوس با هشدار در این باره گفت که این اقدام  ممکن است نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و تمام تلاش های واشنگتن در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی  را در معرض خطر قرار دهد .  

وی افزود :  " این دقیقا از قبیل اقدام هایی است که طالبان از آن استفاده می کند و می تواند مشکلات زیادی به بار بیاورد. نه فقط در اینجا بلکه در سراسر دنیا که ما با جوامع اسلامی سر و کار داریم."

کلیسایی در شهر گینزویل ایالت فلوریدا قصد دارد در نهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر نسخه هایی از قرآن را آتش بزند .

همزمان با هشدار پترائوس روز دوشنبه تظاهراتی اعتراض آمیز در کابل برگزار شد و تظاهرات کنندگان مسلمان این اقدام را محکوم کردند .

همچنین در برخی دیگر از کشورهای اسلامی نیز تظاهراتی علیه این اقدام صورت گرفته و بیم آن می رود که در صورتی که این کلیسا دست به چنین اقدامی بزند انتشار تصاویر و فیلم های آن موجی از خشم و عصیان را در کشورهای اسلامی سبب شود .

کلیسای یاد شده در وب سایت خود نوشته است که از مسلمانان نفرت ندارد اما می افزاید: "از این اقدام برای هشدار درباره اصول اعتقادی و ایدئولوژی اسلام که ما از آن نفرت داریم" استفاده خواهد کرد.

پس از تصویب ساخت یک مرکز اسلامی در کنار محل حملات تروریستی 11 سپتامبر ، برخی از محافظه کاران و مسیحیان تندروی آمریکایی با این اقدام مخالفت کرده و ساخت این مرکز فرهنگی اسلامی را نوعی دهن کجی و توهین به قربانیان و بازماندگان حملات 11 سپتامبر می دانند ، با این حال باراک اوباما رییس جمهوری امریکا از ساخت این مرکز فرهنگی اسلامی در این محل حمایت کرده است .

جامعه مسلمانان آمریکا از افزایش موج اسلام هراسی در این کشور نگران است..../تحلیل:عصر ایران


ویدیو : هشدارژنرال آمریکایی درباره سوزاندن قرآن درکلیسایی درفلوریدا