هزینه از بین رفتن ماشین‌ ها در «اسپکتر» : در جریان تولید فیلم جدید جیمز باند ...


در جریان تولید فیلم جدید جیمز باند هفت ماشین ویژه طراحی‌شده استون مارتین و مجموعه‌ای از دیگر وسایل نقلیه در جریان صحنه‌های اکشن فیلم نابود شده و تهیه‌کنندگان تنها در این بخش 24 میلیون پوند خرج صحنه‌های تصادف ماشین‌ها کرده‌اند. آی سینما: در جریان تولید فیلم جدید جیمز باند هفت ماشین ویژه طراحی‌شده استون مارتین و مجموعه‌ای از دیگر وسایل نقلیه در جریان صحنه‌های اکشن فیلم نابود شده و تهیه‌کنندگان تنها در این بخش 24 میلیون پوند خرج صحنه‌های تصادف ماشین‌ها کرده‌اند.

به جز آن هفت ماشین استون مارتین مدل دی‌بی 10 که بدلکاران در صحنه‌های اکشن فیلم نابود کردند، سه ماشین دیگر از همین مدل در «اسپکتر» مورد استفاده قرار گرفته است.

هزینه بیمه ماشین , هزینه رفتن به ارمنستان , بالا رفتن آمپر آب ماشین

گری پاول مسئول گروه بدلکاران این فیلم گفت: «ما در «اسپکتر» رکورد داغان کردن ماشین‌ها را شکستیم. در شهر رم، میلیون‌ها پوند ماشین نابود شد. این ماشین‌ها با سرعت 110 مایل در ساعت به سمت واتیکان می‌رفتند. برای فیلمبرداری چهار ثانیه از فیلم، یک شب کامل مشغول کار کردن بودیم.»

به نوشته روزنامه گاردین، در صحنه مربوط به رم، تعقیب و گریز جیمز باند و شخصیت منفی فیلم در واتیکان، پشت بنای کلسیوم و در امتداد رودخانه تیبر رخ می‌دهد. در این صحنه جیمز باند سوار بر ماشین مشهور دی‌بی 10 است و یک جاگوار مدل سی ایکس 75 او را تعقیب می‌کند.

در حالی که هزینه 24 میلیون پوندی ویرانی اتومبیل‌ها بیش از 10 درصد هزینه تولید 200 میلیون دلاری «اسپکتر» می‌شود، به نظر می‌رسد ماشین‌های دی‌بی 10 برای تهیه‌کنندگان کمتر از قیمت واقعی آب خورده، چون کمپانی استون مارتین قراردادی طولانی مدت دارد تا ماشین‌های لازم برای فیلم‌های جیمز باند را آماده کند.

با این حال نابودی وسایل نقلیه «اسپکتر» در مقایسه با «سریع و خشمگین 7» چیز زیادی نیست. قبلا گزارش شده بود که در جریان تولید این فیلم اکشن و مهیج در سال 2013 حدود 230 ماشین شامل چندین مرسدس بنز، یک فورد کرون ویکتوریا و یک میتسوبیشی مونترو از بین رفتند!


ویدیو : هزینه از بین رفتن ماشین‌ ها در «اسپکتر»