هدیه روز پدر :   هدیه روز پدر   هدیه روز پدر گاهی اوقات ممکن است برای خرید ...



 

هدیه تهرانی , هدیه تبلیغاتی , هدیه

هدیه روز پدر

 

هدیه روز پدر

گاهی اوقات ممکن است برای خرید هدیه روز پدر هیچ ایده‌ای در ذهنتان نداشته باشید. در نتیجه تصمیم بگیرید به یکی از مراکز خرید سری بزنید و هر چیزی را که چشمتان گرفت، به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید.

 

البته اگر تاكنون به فكر خرید هدیه روز پدر نیفتادید و یا نمی‌دانید كه چه می‌خواهید بخرید، پیشنهاد ما را درباره خرید یك یا بعضی از این هدایا جدی بگیرید. البته این را هم اضافه كنیم كه شاد كردن همسر یا پدر خانواده آن هم در روز خاصی مثل روز پدر ، تنها از طریق خرید هدیه میسر نمی‌شود.

شما هم می‌توانید در نقش همسر و حتی فرزند، شرایطی را برای او فراهم كنید كه در فضای خانه احساس راحتی و آرامش بیشتری كند. مطمئن باشید این كار برای او به‌مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

 

پیشنهادهایی ویژه برای خرید هدیه روز پدر

 

1-اگر پدر و همسرتان به انجام دادن كارهای فنی خانه علاقه‌منداست و هیچ‌كس را مثل خودش قبول ندارد، جعبه ابزار بهترین كادویی است كه شما می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری كنید برای این انتخابتان باید از 40 تا 150 هزار تومان بپردازید.

 

2- یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر یك كیف كار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسر یا پدرتان است. كیف‌های چرم نسبت‌به بقیه كیف‌ها شیك‌تر هستند. هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیك پوش می‌دهد.

 

 

هدیه تولد , خرید هدیه , هدیه ازدواج تامین اجتماعی

هدیه روز پدر

 

3- یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای خرید هدیه روز پدر خرید ادکلن است.حق انتخاب ادكلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادكلنی را كه می‌پسندید برایش هدیه بخرید. برای این گزینه از 35 تا 140 هزار تومان كنار بگذارید.

 

4-یکی دیگر از ایده هایی که برای خرید هدیه روز پدر میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم خرید كیف پول چرم است.اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب كنید، كنجكاوانه، سراغ كیف پول پدرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر كهنه شده و سال‌ها است كه عوض نشده، شما بهترین گزینه را پیدا كردید. قیمتش هم حدود 15تا 45 هزار تومان است.

 

5- پیراهن هم كه همیشه كادوی خوبی به عنوان هدیه روز پدر برای باباهاست؛ هم تك خواهد بود و هم زیركانه. شما می‌توانید با 15 تا 35 هزار تومان برای پدر و یا همسر خود كه كمی چاق شده یك پیراهن چارخونه ریز هدیه بگیرید.

 

6-یکی دیگر از ایده های جالب برای خرید هدیه روز پدر  خریدن یك دست لباس ورزشی است.اگر پدرتان به سن بازنشستگی رسیده، اوقات فراغت بیشتری دارد. پس می‌توانید با خریدن یك دست لباس ورزشی او را به ورزش‌كردن تشویق كنید. قیمت این دست لباس بین 20 تا 45 هزار تومان است.

 

7-یك مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه، هدیه مناسبی برای روز پدر است. برای گرفتنش هم كافیست كه اول 15 هزار تومان كنار بگذارید.

 

8-كمربند هم یكی از کادوهایی است که میتوانید برای هدیه روز پدر بخرید،اما دقت كنید كه كمربند را بر حسب سنشان انتخاب كنید. قیمت این كالا حدود 15 تا 75 هزار تومان است.

 

 

سیم کارت هدیه رایتل , ارسال هدیه به ایران , هدیه دادن

هدیه روز پدر

 

9-بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌كننده گرایش دارند. پس می‌توانید با سفارش پازل چهره (پیشنهاد: یكی از عكس‌های عروسی‌تان) او را غافلگیر كنید. با این انتخاب چند نشان را با یك تیر زدید.

 

10- اگر هم الان همسرتان از این لوازم ضروری بی‌نیاز است، سراغ یك كادوی لوكس مثل دكمه سردست یا انگشتر بروید تا سلیقه شما را در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ به رخ دوستانش بكشد!

 

11-همچنین اگر باز هم برای خرید هدیه روز پدر به دنبال تنوع بیشتری هستید، ما به شما ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاكلیدی، جا كارتی، خود نویس‌های شكیل و... را پیشنهاد می‌كنیم.

 

خرید اینترنتی هدیه , هدیه شب یلدا , اینترنت هدیه سرشماری

 

منبع:hamshahrionline.ir


ویدیو : هدیه روز پدر