هدیه تولد زلاتان به رونالدو +عکس : ستاره سوئدی هدیه مجازی ویژه ای به مناسبت ...


ستاره سوئدی هدیه مجازی ویژه ای به مناسبت جشن تولد کریس رونالدو برای او ارسال کرد. سایت گل: ستاره سوئدی هدیه مجازی ویژه ای به مناسبت جشن تولد کریس رونالدو برای او ارسال کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ و کریستیانورونالدو روز 4شنبه و به بهانه تولد کریس رونالدو باهم توئیتر بازی کردند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ستاره سوئدی، به مناسبت تولد کریس، تبریکی برای او نوشت وبعد از آن پیغامهایی میان آنها رد و بدل شد.

رونالدو دیشب در دربی شهر مادرید برای 90 دقیقه در ترکیب کهکشانی ها بود و رئال موفق شد تا در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه 0-3 از سد اتلتیکومادرید عبور کند. این درحالی بود که رونالدو 4شنبه شب تولد 29 سالگی اش را جشن گرفته بود. اما حالا با اعلام محرومیت 3 جلسه ای برای او از حضور در رقابت های لالیگا، به خاطر کارت قرمزی که درتساوی 1-1 تیمش مقابل بیلبائو دریافت کرد، جشن تولدش کمی تلخ شد.

در روز تولد رونالدو، او پیغامهای زیادی را در توئیتر از هوادارانش دریافت کرد ولی واقعا فکرش را نمی کرد که زلاتان هم به او تبریک بگوید.

زلاتان روز چهارشنبه درتوئیتر نوشت:« تولدت مبارک کریستیانو! من در این پست لباس تیم موردعلاقه ات را برایت فرستادم.» این توئیت با هشت تگ نام زلاتان و پیراهنی  شعار DARE TO ZLATANقرار داده شده بود

وکمی بعد رونالدودر پاسخ به این توئیت نوشت:« مرسی به خاطر هدیه ات ایبرا. فکر کنم این هدیه بیشتر به من می آید تا به تو..»

این دوبازیکن رقابت حساس وشانه به شانه ای با هم دارند واین رقابت در جریان بازی پلی آف دو تیم سوئد و پرتغال برای راهیابی به جام جهانی 2014 درماه نوامبر که با برد پرتغال در مجموع دوبازی رفت وبرگشت همراه بود، بیش از پیش محسوس بود.

قبل از آن بازیها ایبراهیموویچ در صحبتهایی اعلام کرد که او بازیکن بهتری درمقایسه با کریس است ولی درنهایت این رونالدو بود که دراین 2 بازی، 4 گل برای تیمش زد تا پرتغال به جام جهانی 2014 برسد و سوئد دراین راه ناکام بماند

هدیه تولد , هدیه تولد برای آقایان , هدیه تولد برای شوهر


ویدیو : هدیه تولد زلاتان به رونالدو +عکس