هدف احمدی نژاد برای شکایت از جهانگیری : نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی ...


نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی نژاد از شکایت از جهانگیری، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است. در حالیکه افکار عمومی هیچ مهری به او ندارد. خبرآنلاین: نماینده مردم اردبیل می گوید: هدف احمدی نژاد از شکایت از جهانگیری، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است. در حالیکه افکار عمومی هیچ مهری به او ندارد.

كمال الدین پیرموذن، در خصوص شكایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری تصریح كرد: مثل اینکه جای شاکی و متشاکی عوض شده است و به جای اینکه دولت برآمده از اراده ملت و آقای جهانگیری كه خار چشم اختلاس گران و حیف و میل کنندگان بیت المال است از آقایان شكایت كنند، آن ها شاكی شده اند.

وی با بیان اینكه جهانگیری را با کفایت ترین معاون رؤسای جمهور در تاریخ ایران می شناسم، افزود: به جای اینکه دولت یازدهم به خاطر  حیف و میل‌هایی که در دوران دولت گذشته شده شکایت کنند، احمدی نژادی ها با فرافكنی این كار را انجام داده اند و این عوام فریبی را در پیش گرفته اند که به دلیل تخلفات گسترده مورد مجازات بیشتر صاحب منصبان و افکار عمومی قرار نگیرند.

این نماینده مجلس نهم تاكید كرد: آقایان دولت قبل، همچنان که شهد شیرین مداهنه را مغرورانه را نوشیدند، باید تاب تحمل شنیدن حقایق از زبان رئیس جمهور و معاون اول وی را نیز داشته باشند.

 وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی، نظام صلح است و این نظام منش دولت قبل را در حیف و میل کردن بیت المال بر نمی تابد. تردید نداریم که قوه قضائیه قاطعانه و تا حصول نتیجه نهایی این مورد را تکمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینكه هدف احمدی نژاد از طرح این شكایت، تاثیر گذاری بر افکار عمومی است، اظهار كرد: افکارعمومی به احمدی نژاد هیچ مهری ندارد. به دلیل اینکه  او با بستر سازی برای اختلاس گران و حیف و میل کنندگان، باورسوزی جوانان، لطمه به نشاط جامعه و لطمه به سرمایه های ارزشمند اجتماعی را کلید زد.

پیرموذن تصریح كرد: این اقدام؛ مطلقا و تنها با هدف سیاسی و انتخاباتی است اما چیزی عاید كسانی كه به دنبال این شكایت هستند تا از آن در انتخابات پیش رو، بهره برداری كنند، نخواهد شد.

نماینده اردبیل در خانه ملت در خصوص اینكه شانس طیف احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم را چقدر می دانید، گفت: به دلیل اینکه ملت به این جریان و نامزد همفكر با آن ها یعنی آقای جلیلی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری رای نداد، مشخص شد كه مردم دیگر آن ها را به دلیل سوء مدیریت، تاریخ گذشته می دانند.


ویدیو : هدف احمدی نژاد برای شکایت از جهانگیری