هدفمندسازی یارانه‌ها باید در طی پنج سال اجرا شود :     نماینده بندر عباس: هدفمندسازی ...



 

قطع شدن یارانه چه باید کرد , یارانه , یارانه آبان 95

 

نماینده بندر عباس:

هدفمندسازی یارانه‌ها باید در طی پنج سال اجرا شود

اطلاع رسانی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها باید شفاف و روشن باشد، باید دقیقا مشخص باشد مبالغ واریز شده برای چند ماه است، باید مردم آینده را آن طور که هست ببینند، باید تلاش کنیم که مردم نسبت به آینده خود دغدغه و اضطراب نداشته باشند.

هدفمندسازی یارانه‌ها باید در طی پنج سال برنامه پنجم و به شکلی اجرا شود که آسیبی به جامعه وارد نکند. باید احساس شود که این کار کمکی برای اقشار آسیب‌پذیر بوده است. در بررسی برنامه نیز این ملاحظات در نظر گرفته می‌شود.

سیدمصطفی ذوالقدر، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس مجلس تابناک گفت: اطلاع رسانی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها باید شفاف و روشن باشد، باید دقیقا مشخص باشد مبالغ واریز شده برای چند ماه است، باید مردم آینده را آن طور که هست ببینند، باید تلاش کنیم که مردم نسبت به آینده خود دغدغه و اضطراب نداشته باشند.

وی تاکید کرد: طبیعی است وقتی کاری تازه شروع می شود مشکلات و دغدغه‌هایی به همراه دارد، ولی دولت باید آسیب‌های آن را به حداقل برساند. دولت و مجلس خود را مقید می دانند که فشاری بر جامعه وارد نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اگر مردم احساس کنند که این کار، کاری کارشناسی شده و به نفع خودشان است همکاری خواهند کرد. یارانه‌ای که در گذشته در اختیار دولت بود اکنون در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و مردم بهتر از دولت می توانند آن را اداره کنند. صرفه جویی ها بیشتر خواهد شد، مصرف کاهش خواهد یافت و در نهایت به نفع مردم خواهد بود...../تحلیل:تابناک


ویدیو : هدفمندسازی یارانه‌ها باید در طی پنج سال اجرا شود