هجومی ترین تیم اروپا در 2015 +عکس : سفیدپوشان مادریدی هجومی‌ترین تیم فصل جاری ...


سفیدپوشان مادریدی هجومی‌ترین تیم فصل جاری اروپا هستند. خبرگزاری تسنیم: سفیدپوشان مادریدی هجومی‌ترین تیم فصل جاری اروپا هستند.

بر اساس گزارش آماری که موسسه «اُپتا اسپورتس» منتشر کرده است، تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت بیشترین شوت به سمت دروازه رقبای خود، هجومی‌ترین تیم فصل جاری (16-2015) است. «اُپتا اسپورتس» که در زمینه آمار و داده‌های ورزشی فعالیت می‌کند، این آمار را بر اساس عملکرد تیم‌ها در لیگ‌های داخلی خودشان منتشر کرده است. دفتر مرکزی‌ این موسسه در شهر لندن است و دفاتری هم در نقاط دیگر جهان از جمله مونیخ، میلان، مادرید، پاریس، آمستردام و مونته‌ویدئو دارد.

ترسناک ترین فیلم های 2015 , توریستی ترین شهرهای دنیا 2015 , گرافیکی ترین بازی کامپیوتر 2015

در حالی که بسیاری بر این باور بودند که رئال‌مادرید تحت‌هدایت رافائل بنیتس که چند روز پیش از سمت سرمربیگری رئال‌ اخراج شد، دفاعی بازی می‌کرد، آمار «اُپتا اسپورتس» نشان می‌دهد که تیم او اتفاقاً خیلی هم هجومی بازی می‌کرده است.

رئال‌مادرید با 360 شوت به دروازه و 47 گل زده در رده نخست این فهرست قرار دارد. منچسترسیتی با 348 شوت و 39 گل زده در رده دوم است. بایرن‌مونیخ با 340 شوت و 46 گل زده در رده سوم جای دارد. لیورپول هم که به تازگی با استخدام یورگن کلوپ پیشرفت قابل‌توجهی داشته هم با 324 شوت و 22 گل زده رتبه چهارم را از آن خود کرد. آرسنال هم با 311 شوت و 34 گل زده در رده پنجم ایستاده است.

نکته جالب اینجاست که بارسلونا که در سال 2015 با بازی‌های درخشان خود پنج جام را کسب کرد، جایی در پنج تیم برتر ندارد.


ویدیو : هجومی ترین تیم اروپا در 2015 +عکس