هتلی که در بهار ذوب می شود! +عکس : هتل یخی در سوئد امسال، درهای برفی اش را ...


هتل یخی در سوئد امسال، درهای برفی اش را برای بیست و ششمین بار، به روی مهمانان زمستانی خود گشود. پادشا: هتل یخی در سوئد امسال، درهای برفی اش را برای 26مین بار به روی مهمانان زمستانی خود گشود. امسال 19 سوئیت که هرکدام به صورت مجزا طراحی و از میان 1000 تن یخ حکاکی شده اند، یکی از ویژگی های برجسته این هتل است. این هتل که در سال 1988 تاسیس شد هم به عنوان یک نمایشگاه و هم به عنوان یک هتل کاملا کاربردی متشکل از برف و یخ استفاده می شود. 
هرسال، ساخت و ساز هتل از نو آغاز می شود و مواد و مصالح آن از رودخانه ترون (در نزدیکی آن و در 200 کیلومتری قطب شمال) به محض اینکه یخ می زند، جمع آوری می شود. تکمیل ساخت آن حدود دو ماه زمان می برد. بعد از اینکه ساخت و ساز پایه و اولیه به پایان رسید، دیوارها، سقف ها و کف ها، به بومی برای هنرمندان سراسر جهان تبدیل می شود. هر ساله، کارهای هنری متفاوت و سمپوزیوم سالانه منحصربفردی ایجاد می شود که به بازدیدکنندگان فرصت می دهد تجربه کاملا متفاوت و ساختار برفی سورئال منحصربفردی را در سوئیت های خود تجربه کنند. 
معمولا این هتل در فصل بهار ذوب می شود، هرچند هتل یخی به تازگی پلان های طراحی جدیدی منتشر کرده که انرژی خورشید را مهار و گزینه پایدارتری ایجاد می کند که بتواند در طول سال دوام بیاورد. اهداف این هتل در راستای حفاطت از محیط زیست است و در این راه کاهش انتشار از ساختمان و محافظت از طبیعت پیرامون به خوبی مشاهده می شود. 
بهار , بهار نارنج , بهار ارجمند
سکه بهار آزادی , گل همیشه بهار , شعر بهار
قیمت سکه بهار آزادی , چه هتلی , فصل بهار
همیشه بهار , جعبه بهار , ملک الشعرای بهار
خواص بهار نارنج , سکه تمام بهار آزادی , ملک الشعرا بهار
بهار سومخ , عرق بهار نارنج , بهار اس ام اس
شباهت بهار و زمستان چیست , قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز , نیم سکه بهار آزادی
خواص عرق بهار نارنج , وزن سکه بهار آزادی , شعر در مورد بهار


ویدیو : هتلی که در بهار ذوب می شود! +عکس