هاشمی و سید حسن در مشهد +عکس : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام ...


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به مشهد الرضا (ع) وارد شد. فرارو: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به مشهد الرضا (ع) وارد شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ابتدای ورود به مشهد در فرودگاه هاشمی نژاد مورد استقبال استاندار، فعالان سیاسی، مسئولان استانی و قائم مقام آستان قدس رضوی قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر کس به مشهد سفر می کند هدف اصلی اش زیارت امام رضاست، افزود : با همین نیت به مشهد سفر کردم اما این سفر با همیشه متفاوت است.

وی عنوان کرد: دیدار ایت الله واعظ طبسی در هر سفر، جزئی از برنامه های زیارتم بود و با ایشان گفت و گوی زیادی داشتیم اما این بار برای عیادت از ایشان آمده ام.

آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد : دعا می کنم خداوند به این شخصیت بزرگ که از اول مبارزه تا کنون در مشهد و خراسان به عنوان قطب و نقطه اتکا بوده است شفای عاجل به عنوان هدیه ای عنایت فرماید.

پیش از این نیز حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب ، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس جمهوری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر بهداشت، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس سازمان نظام پزشکی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش،معاونان وزرا ، استاندار خراسان رضوی، علمای حوزه علمیه و برخی مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی از تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرده اند.

تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان عصر جمعه گذشته دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی گردید و به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد.

آیت الله طبسی اکنون در وضعیت کمای عمیق به سر می برد.

آیت الله هاشمی مشهد , هاشمی بدون طبسی مشهد مشهد نیست , تور مشهد

مشهد , مشهد هاست , نقشه مشهد

هاشمی رفسنجانی , تور ارزان مشهد , هتل های مشهد

هتل مشهد , فرش آرا مشهد , رزرو هتل مشهد

رزرو هتل در مشهد , فرودگاه مشهد , هتل آپارتمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد , بهترین طراح سایت مشهد , هوای مشهد

شهرداری مشهد , مهدی هاشمی , هاشمی

کافی شاپهای مشهد , فایزه هاشمی , هدایت هاشمی

مناطق مشهد , دادستان مشهد , برج سلمان مشهد

سید جواد هاشمی , هتل کیانا مشهد , دمای مشهد

هتل سی نور مشهد , هتل درویشی مشهد , هتل قصر مشهد

فست فودهای مشهد , قطار تبریز مشهد , لیست رستوران های مشهد


ویدیو : هاشمی و سید حسن در مشهد +عکس