نیسان 370Z خودرو پلیس می‌شود +عکس : پلیس توکیو آخرین مدل از نیسان 370Z را ...


پلیس توکیو آخرین مدل از نیسان 370Z را به خدمت گرفته است. این نیسان که البته در نسخه Nismo استفاده شده مطمئناً از خودروهای پلیس دیگر کشورها از جمله آمریکا بهتر و جذاب تر است. وب سایت خودرو بانک: درست است که خودروهایی مانند دوج چارجر یا فورد Taurus خودروهای جذابی برای استفاده در ناوگان پلیس هستند، اما به تازگی پلیس توکیو خودرویی فراتر از اینها را برای خود انتخاب کرده و آخرین مدل از نیسان 370Z را به خدمت گرفته است. این نیسان که البته در نسخه Nismo استفاده شده قطعاً به جذابیت خودروهای استفاده شده در پلیس دوبی نیست ولی مطمئناً از خودروهای پلیس دیگر کشورها از جمله آمریکا بهتر و جذاب تر است.

کرایه خودرو نیسان اینفینیتی در کیش , نیسان جدید ایران خودرو , خودرو جدید پلیس

نیسان در طی مراسمی این سه خودرو را به پلیس توکیو تحویل داده است تا در برقراری امنیت و نظم ترافیکی ژاپن سهمی داشته باشد.

نیسان 370Z نیسمو از یک موتور 6 سیلندر 3.7 لیتری بهره می برد که می تواند حداکثر توان 350 اسب بخار را تولید کند. نسخه نیسمو به یک شاسی و تعلیق تیون شده نیز مجهز است و می تواند در بالا بردن عملکرد این خودرو تاثیرگذار باشد.

رئیس پلیس توکیو گفته که بسیار مفتخر است که می تواند از این دو خودرو در پلیس استفاده کنند ولی امیدوار است که هیچ کس نیسان 370Z نیسمو پلیس را در آینه خود جهت متوقف شدن نبیند و مجبور نباشند که از آنها استفاده کنند.


ویدیو : نیسان 370Z خودرو پلیس می‌شود +عکس