نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها : برای آنکه با تابستان همراه باشید می توانید از ...



برای آنکه با تابستان همراه باشید می توانید از گل های تابستانی در خانه استفاده کنید این کار باعث می شود تا طراوت خاصی به خانه شما وارد شده و روحیه شما بهتر می شود.

برای آنکه با تابستان همراه باشید می توانید از گل های تابستانی در خانه استفاده کنید این کار باعث می شود تا طراوت خاصی به خانه شما وارد شده و روحیه شما بهتر می شود.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تابستان فصل گرما و سرسبزی های بسیار زیادی است از این رو گل هایی در آن می رویند که همیشه باعث زیباتر شدن خیابان ها، پارک ها و خانه ها می شوند. بسیاری هستند که علاقه بسیاری به گیاهان دارند و سعی میکنند در خانه به بهترین شکل از گل ها محافظت کنند. اگر شما هم دوست دارید در خانه گل های تابستانی را نگه دارید باید روش محافظت از آن ها را بلد باشید و با متفاوت ترین آن ها آشنا شوید.

** گل جعفری

 خنک ترین نقاط دیدنی ایران برای سفرهای تابستانی  , شیک ترین رنگ موهای تابستانی , شیک ترین صندل های تابستانی

 این گل به رنگ های زرد، نارنجی و لیمویی در طبیعت پیدا می شود. اگر دوست دارید از این گل در خانه استفاده کنید باید آن را در اوایل زمستان بکارید که می توانید از امسال شروع کنید. این روزها در بازارهای گل می توان این گل را به راحتی پیدا کرد. "جعفری" از اواسط بهار تا اواخر پاییز گل می دهد ولی بهترین گلش در تابستان می روید. برای نگه داری از این گل باید به صورت کامل آفتاب به آن بتابد و به آبی متوسط نیاز دارد به طوری که اگر دو روزی یکبار آن را آب دهید باز هم اتفاقی برای گل رخ نخواهد داد.

** گل ابری

 نگاهی به ترین های جانوری در دنیا , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , پربیننده ترین اخبار

 این گل تابستانی به رنگ های آبی، بنفش و سفید وجود دارد. این گل که چهره جالبی دارد از اواسط بهار تا اواسط پائیز می روید و به عنوان یکی از جالب ترین گل های تابستانی شناخته میشود. گل ابری را باید در اواسط زمستان و در گلخانه ها کاشت تا این روزها گل بدهد. برای نگه داری از گل های ابری باید آفتاب کامل و خاک معمولی را در اختیارش قرار دهید. این گل نیز مانند دیگر گل های تابستانی نیاز به آب متوسطی دارد.

** گل آهار

  پرفروش ترین فیلم های ایرانی , ماه ترین معماری طراحی هنر , 4 ترین

یکی از رنگارنگ ترین گل های تابستانی را باید در اوایل بهار و پس از برطرف شدن سرما کاشت شما همچنین می توانید این گل را در تابستان نیز بکارید که البته در اواخر آن گل خواهد داد. این گل در رنگ های زرد، نارنجی، سفید، قرمز، بنفش، صورتی و ارغوانی دیده شده است. این گل را باید تماما در آفتاب نگه داری کرد و نیاز به آبیاری خیلی کمی دارد. این گل که به طور بومی در مکزیک می روید اما می توان آن را در هر نقطه ای که کمی خشک باشد کاشت. برای نگه داری از این گل باید دمای خانه را روی 28 درجه نگه داشت.

** گل شاه پسند

 تازه ترین اخبار , مدل مانتو تابستانی , ترسناک ترین فیلم دنیا

 یک گل آفریقایی که به رنگ های سفید، قرمز، بنفش و صورتی را می توانید در طول تابستان با خود همراه کنید. این گل که به صورت دسته ای رشد می کند را باید در اواسط بهار کاشت و تا اواخر پائیز گل دهی می کند. این گل به دمای 25 درجه و آفتاب کامل نیاز دارد. برای نگه داری این گل باید از خاک معمولی و باغچه ای استفاده کنید همچنین این گل به آب متوسطی برای زندگی نیاز دارد. یکی از نکات جالب در مورد این گل این است که تنوع رنگی بر روی هر دسته گل آن دیده می شود.

** گل سلوی

  ترسناک ترین فیلم 2016 , پرفروش ترین فیلم های 2016 , عجیب ترین هتل های دنیا

 تابستان میزبان یک گل زیبا و خوش بو است که به رنگ های قرمز، ارغوانی و بنفش وجود دارد. این گل از اواسط زمستان کاشته می شود تا در دوره زمانی بهار تا پائیز گل دهی کند. برای نگه داری از این گل نیاز به دمای پایین و آب یاری متوسط است. نکته دیگری که در مورد این گل با دیگر گل های تابستانی متفاوت است، میزان نور محیط است که باید سایه با کمی آفتاب باشد.

منبع:yjc.ir

 


ویدیو : نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها