نکونام: در ایران همه چیز خط دهی شده است! :  هیچ کس نمی تواند سر مرا کلاه بگذاردنکونام: ...



نکونام ایران آرژانتین , جواد نکونام تمرین تیم ملی ایران , ایران خودرو

 هیچ کس نمی تواند سر مرا کلاه بگذارد
نکونام: در ایران همه چیز خط دهی شده است!

کاپیتان سابق تیم‌ملی که اکنون عضو تیم العربی قطر است در استقبال از تیم ذوب‌آهن، صحبت‌هایی جنجالی نیز مطرح کرد و واکنش‌ها نسبت به حضورش در قطر را خط‌دهی شده عنوان کرد.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در این گفتگو ابتدا درباره حریف ذوب آهن گفت: بازی سخت و سنگینی برابر لخویا دارند. لخویا آخرین بازی خود را در لیگ برده اما امیدوارم ذوب در ایبن بازی موفق باشد.

وی در مورد امکانات جالب توجه این تیم تازه تاسیس قطری نیز اینطور توضیح داد: تمام تیم های قطری شرایط امکاناتی مناسبی دارند. السد ، الاهلی و العربی و ... همه از شرایط فوق العاده ای برخوردارند و ما نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم و باید امیدوار باشیم روزی بازیکنان ایرانی نیز این امکانات را در ایران تجربه کنیم.

نکونام در مورد واکنش فرانکو زولا، سرمربی العربی در مورد حضورش در این تیم و بحث هایی که در مورد احیایش صورت گرفته نیز گفت: بحث دوباره احیا شدن نیست. وقتی در ایران صحبت می کنند همه چیز خط و خط دهی است. من یک روز درباره این مسائل صحبت می کنیم. جواد نکونام با بازی هایش و عملکردش مشخص است و کسی نمی تواند سر مرا کلاه بگذارد.

او در مورد خطایی که منجر به درگیری بین بازیکنان العربی در دیدار با حریفش شد گفت: حریف شیطنت کرد و اشکان درگیر شد و من به دفاع از او پرداختم.

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه درباره استعفای کارلوس کی روش گفت: امیدوارم روز نشود که مثل برانکو روزی که رفت همه به دنبالش بگردیم. امیدوارم چنین اتفاقی برای فوتبال ما نیفتد و مطمئنم که می افتد.

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : نکونام: در ایران همه چیز خط دهی شده است!