نکاتی برای تمیز کردن شیشه ها,شومینه :         اگر روی شیشه‌های پنجره، لكه‌ای ...



 

 

نکاتی برای تمیز کردن حمام , نکاتی برای تمیز کردن آسان نقره جات عکس های جواهرات , تمیز کردن شیشه ماشین

 

 

اگر روی شیشه‌های پنجره، لكه‌ای توسط حشرات مختلف ایجاد شده است، می‌توانید با مقداری چای سرد آن را تمیز كنید. همچنین برای این‌كه پنجره‌های شما براق و بسیار تمیز شود، هنگام خشك كردن آنها از لباس‌های نخی تمیز كه به آنها احتیاجی ندارید، استفاده كنید.



• این روزها هوا سرد شده و دوباره شومینه‌ها روشن شده‌اند. اما اگر شما هم در خانه شومینه دارید و آجرهای اطراف آن كثیف شده، برای تمیز كردن آن از سركه استفاده كنید. قلم مو را داخل سركه سفید زده و با آن آجرها را تمیز كنید. سپس آنها را با دستمال، خشك كنید. می‌بینید كه آجرها كاملاً تمیز می‌شود.


• اگر سطح وان حمام جرم گرفته و نمی‌خواهید برای تمیز كردن آن از مواد شیمیایی استفاده كنید، بهتر است اسفنجی را به سركه آغشته كرده و با آن وان حمام را تمیز كنید. سپس مقداری پودر جوش‌شیرین را روی سطح وان ریخته و با اسفنج آن را مرطوب كنید. در پایان هم آن را با آب تمیز بشویید تا به نتیجه دلخواه برسید.



• اگر فرش شما لك شده‌، می‌توانید مقداری ماست روی لكه ریخته و بعد از چند دقیقه ماست را با یك قاشق جمع كنید. سپس با دستمال تمیزی خوب آن محل را خشك كنید.


• قرار داشتن وسایل سنگین روی فرش باعث ایجاد فرورفتگی در سطح آن می‌شود، اما اگر تكه‌ای یخ روی محل مورد نظر بگذارید و سپس با دستمال خشك آن را مالش دهید، فرش به حالت اولیه بر می‌گردد.

منبع : jamejamonline.ir


ویدیو : نکاتی برای تمیز کردن شیشه ها,شومینه