نوزاد 8 ماهه قربانی خرید عروسک شد : نوزاد 8 ماهه قربانی خرید عروسک شد زن جوان ...




نوزاد 8 ماهه قربانی خرید عروسک شد

زن جوان زمانی که برای خرید عروسک وارد مغازه اسباب بازی فروشی می شد ، تصور نمی کرد قربانی سناریوی ربوده شدن کودک هشت ماهه اش شود.

حوادث - به گزارش قانون، 29 خرداد امسال وقوع یک فقره کودک ربایی در منطقه نارمک، بزرگراه رسالت ،
تقاطع دوم 16 متری دوم مجیدیه ، به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.

 زنی جوان با وضعیتی بسیار پریشان با مراجعه به کلانتری به مأموران اعلام کرد که پسربچه 8 ماهه اش به نام "محمدطه" در حالی که او را برای مدت بسیار کوتاهی در داخل کالسکه و در مقابل در مغازه تنها گذاشته ، ربوده شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "ربایش کودک " و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر "محمدطه" ، در اظهاراتش به کارآگاهان اداره یازدهم گفت : در حالی که پسربچه 8 ماهه خود را در داخل کالسکه و در مقابل در مغازه گذاشته و او نیز خوابیده بود ، برای لحظه ای کوتاه و برای خرید عروسک وارد مغازه عروسک فروشی شده بودم اما هنگام بازگشت از داخل مغازه با کالسکه خالی محمدطه روبه رو شدم ! و متوجه شدم که پسرم را دزدیده اند.

با توجه به حساسیت موضوع ، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به محل ربایش به تحقیق از کسبه پرداخته و متوجه شدند که "محمدطه" از سوی زنی حدودا 35 ساله با روسری قرمز و مانتوی بنفش ربوده شده و این زن ، پس از اقدام به ربایش کودک و پیش از خروج مادر محمدطه از داخل مغازه ، به سرعت از محل متواری شده است.

 سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی به این پرونده است.

سرهنگ حاجی زاده با اشاره به وضعیت بسیار پریشان خانواده کودک ربوده شده به ویژه مادر محمدطه که خود را مقصر ربوده شدن فرزندش می‌داند ، در ادامه اعلام این خبر گفت: " به منظور رسیدگی هرچه سریع تر به این پرونده و به منظور درخواست کمک از شهروندان برای پیدا شدن پسربچه ربوده شده و بازگرداندن آن به آغوش خانواده اش ، دستور انتشار تصویر محمدطه از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از تمامی شهروندان محترم درخواست می‌شود تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در خصوص کودک ربوده شده یا فرد یا افرادی که در طول یک ماه گذشته اقدام به نگهداری کودکی با مشخصات کودک ربوده شده کرده‌اند، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس 51055611 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند"./قانون

 

 


ویدیو : نوزاد 8 ماهه قربانی خرید عروسک شد