نوزاد 2 ماه پس از مرگ مادر به دنیا آمد! : پزشکان مادری که مرگ مغزی شده بود ...


پزشکان مادری که مرگ مغزی شده بود را دو ماه زنده نگه داشتند تا نوزاد متولد شود. کارلا پِرز به دلیل خونریزی شدید از دنیا رفت ولی به مدت 54 روز پس از آن نیز زنده نگه داشته شد. فرادید: پزشکان مادری که مرگ مغزی شده بود را دو ماه زنده نگه داشتند تا نوزاد متولد شود. کارلا پِرز به دلیل خونریزی شدید از دنیا رفت ولی به مدت 54 روز پس از آن نیز زنده نگه داشته شد.
 
به گزارش میرر، نیم‌کره چپ این زن از فعالیت ایستاده بود، اما پزشکان موفق شدند نزدیک به دو ماه او را زنده نگه دارند تا تولدی از جنس معجزه صورت گیرد! کارلا تنها 22 سال داشت و فرزند دوم خود را باردار بود، اما به علت خونریزی شدید در خانه خود در نبراسکا جان خود را از دست داد.

مادر چینی نوزاد بدون چشم به دنیا آورد , تخت نوزاد کنار مادر , تبریک به دنیا آمدن نوزاد

پزشکان مرگ مغزی او را تایید کردند. اما پس از دو ماه تلاش پزشکان، سرانجام نوزاد او به نام Angel (در لغت به معنای فرشته) پا به جهان گشود. نوزاد با یک عمل سزارین و با شرایطی مناسب متولد شد.

مادر و نوزاد , تغذیه همزمان نوزاد با شیر مادر و شیرخشک , نوزاد و مادر

سو کورث معاون رئیس بیمارستان زنان متودیست می‌گوید: «تیم پزشکی ما کار خیلی بزرگی کرد. کاری که ما انجام دادیم را در گذشته سابقه چندانی نداشت. مرگ کارلا خیلی سخت بود، اما میراثی که او به جای گذاشت واقعا درخور توجه است.» دکتر اندرو رابرتسن نیز می‌گوید: «ما باید تصمیم خیلی سختی می‌گرفتیم. حال فرزند کالا خوب است و در آن موقع سن بارداری آن خیلی پایین بود و نمی‌شد زایمان صورت گیرد.»

گهواره نوزاد کنار تخت مادر , چرا شیر مادر برای نوزاد مهم است , پیام تبریک به دنیا آمدن نوزاد

شرایط کلی این پسر کوچک خوب و تابث است و مشکلی خاصی ندارد. دکتر تاد لووگرن متخصص بیمارستان می‌گوید: «در کتاب‌ها چیزی در مورد تامین مراقبت‌های پزشکی در چنین شرایطی نیامده است. مقامات مرتبط نیز اعلام کرده‌اند که کارلا مهربان کبد، هر دو کلیه و قلبش را نیز قبل از مرگ اهدا کرده است.


ویدیو : نوزاد 2 ماه پس از مرگ مادر به دنیا آمد!