نوری: می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سابقه ...


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سابقه خوبی در پنالتی زدن ندارم، مخصوصا در زمان‌های انتهای بازی و به همین دلیل از دایی اجازه گرفتم که پنالتی نزنم و او نیز قبول کرد. خبرگزاری فارس: محمد نوری درباره بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: ما با یک بازی خوب و منطقی مقابل فولادی‌ها بسیار خوب و روان بازی کردیم. بعد از مدت‌ها ما در این بازی به نظرم مستحق باخت نبودیم اما شرمنده هواداران شدم که نتوانستیم دل آنها را به دست بیاوریم.

وی افزود: همیشه ضربات پنالتی مساوی است با شانس و اقبال. اما به نظرم فولاد در ضربات پنالتی از ما موفق‌تر بود. البته ما در طول هفته بارها روی ضربات پنالتی کار کردیم ولی وقتی توپ روی نقطه پنالتی کاشته می‌شود همه چیز با شانس مساوی می‌شود.

نوری ادامه داد: متأسفانه جام حذفی را خیلی راحت از دست دادیم. اما ما لیاقت قهرمانی در این جام را داشتیم ولی مجبوریم دیگر به این جام فکر نکنیم و باید جدی‌تر در لیگ به میدان برویم تا مقابل سپاهان دست پر بیرون بیاییم.

وی در پاسخ سوالی که چرا پنالتی نزدی، گفت:‌ من سابقه خوبی در پنالتی زدن ندارم مخصوصا در زمان‌های انتهای بازی به همین دلیل به دایی گفتم اجازه بدهید من پنالتی نزنم و فرد دیگری بزند که او نیز قبول کرد. من وقتی در صبا توپ می‌زدم چهار بار پنالتی‌های آخر بازی را به بیرون زدم و اصلا شانس نداشتم اما در طول بازی اینطور نبود.

وی افزود: من در دقیقه‌‌ای که دایی پرسید چه کسی پنالتی می‌زند، احساس کردم که نمی‌توانم این کار را انجام دهم و به تیم کمک کنم ولی الان هم تقصیر گردن هیچکس نیست. ما همه مقصر این ناکامی هستیم و باید برای بازی‌‌های بعد بیشتر تلاش کنیم. من فقط امیدوارم که به این پرسپولیس کمک کنم تا ما بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم.

کاپیتان قرمزپوشان درباره محرومیتش در بازی با سپاهان نیز، گفت: متأسفانه داور کارت اشتباهی را به من داد. بعد از اعتراضاتی که در دربی پیش آمد داورها تحت تأثیر همه چیز قرار گرفتند. در بازی با گسترش به داور گفتم بازیکنی که به زیر توپ ضربه می‌زند چطوری دوقلوی پایش می‌گیرد و شما راحت اجازه می‌دهید برانکارد وارد زمین شود؟ هیچ اعتراضی نداشتم. سپس داور به من کارت زرد نشان داد.

نوری ادامه داد:‌ در بازی با فولاد هم یک خطای خطرناک روی مسلمان اتفاق افتاد و به نظرم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. من به داور به عنوان کاپیتان گفتم چرا بازیکن را اخراج نکردی که او به من کارت زرد نشان داد. به نظرم داوران تحت تأثیر قرار گرفته‌‌اند و من امیدوارم در بازی با سپاهان که باید به هر قیمتی پیروز شویم دیگر این اتفاق نیفتد. ما واقعا به برد در بازی با سپاهان نیاز داریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد مشکلاتی که در چند وقت اخیر برای بازیکنان در خصوص مشکلات مالی پیش آمده بود، گفت: این موضوع هیچ تأثیری بر عملکرد بازیکنان نداشت، ما نسبت به بازی با گسترش خیلی بهتر بودیم، می‌توانستیم برنده باشیم. به نظرم برخی مسائل مانند تغییرات به بازیکن هیچ ارتباطی ندارد. بازیکنان وظیفه دارند در زمین بازی خود را انجام دهند اما به نظرم بچه‌ها هم کم نگذاشتند اما امان از شانس.

نوری درباره رفتارهای متفاوت برخی از فوتبالی‌ها با پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها، تأکید کرد: متأسفانه برخی تصمیم‌ها مختص پرسپولیس است. من می‌گویم اگر قانونی مانند جریمه است باید برای تمام تیم‌ها یکسان باشد. شما دیدید در بازی با فولاد بطری پرت کردند، با سنگ سر ماساژور ما را شکستند، با پرتقال و نارنگی به ما و داور حمله کردند. در این بازی خودم سه پرتقال به حق‌وردی دادم اما متأسفانه برخوردی نمی‌شود. من امیدوارم کمیته انضباطی تصمیمات خود را بگیرد اگر قرار است امتیازی کم شود از همه کم شود.

وی افزود: شما ببینید هر تیمی اگر یک بازیکن خود را نداشته باشد در تاکتیک تیمی‌اش دچار مشکل می‌شود. من فقط امیدوارم قانون برای همه یکسان باشد. ما الان شش بازی در لیگ داریم و باید در این چند بازی که برای همه تیم‌ها حساس است قانون یکسان برگزار شود. البته باید این را هم بگویم خوشبختانه تمام تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند و ما می‌توانیم با برد در کورس قهرمانی بمانیم.


ویدیو : نوری: می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم