نوروز نشه فراموش : اگر برای عید بچه‌ها لباس لازم دارید بهتر است تا دیر نشده ...


اگر برای عید بچه‌ها لباس لازم دارید بهتر است تا دیر نشده دست به كار شوید اسفند است و فروشنده‌های لباس پركارترین روزهای‌شان را می‌گذرانند. پدر و مادرها دنبال خرید لباس عید برای بچه‌های‌شان هستند و در مغازه‌های لباس فروشی جا برای سوزن انداختن نیست. بهتر است همین حالا برای خرید برنامه‌ریزی كنید چون روزهای آخر اسفند آنقدر ترافیك است و مغازه‌ها شلوغ می‌شوند كه خرید با بچه كوچك اصلا كار راحتی نیست. لباس خریدن عید برای بچه‌ها اصولی دارد كه در پرونده ویژه این شماره آمده است اما این نمونه‌ها می‌تواند بهتر به شما نشان دهد برای عید بچه‌ها باید چه بخرید. این لباس‌ها هم برای مهمانی مناسب هستند و هم برای بازی. كوچولوی شما با داشتن آن‌ها به لباس دیگری نیاز پیدا نخواهد كرد.



مناسب عید دیدنی

این لباس دقیقا همان چیزی است كه دختر شما برای مهمانی‌های كوتاه عید دیدنی به آن نیاز دارد. نه آنقدر رسمی است و نه اسپرت. درست بینابین این دو است و لباس مناسبی برای مهمانی‌های نیمه رسمی عید به‌نظر می‌رسد. سارافون جین همیشه به دردتان خواهد خورد. بلوز زیر سارافون را هم می‌توانید به تنهایی با یك دامن جین یا مخمل مشكی به بچه بپوشانید. یقه زیبای آن ویژگی مهم این دست لباس است. وقتی می‌خواهید از خانه بیرون بروید دختر شما به یك بالاپوش نیاز خواهد داشت تا سردش نشود. این مناسب‌ترین بالاپوش برای این بلوز و سارافون است. رنگ شاد این ژاكت زیبای بلند، سادگی بلوز سفید را خواهد گرفت. بهتر است رنگ كفش‌ها را ساده انتخاب كنید. این كفش‌های شیك درست مثل لباس برای مهمانی‌های عید دیدنی مناسب هستند.

نوروز 96 تور سیر سمان , تور نوروز 96 , نوروز

تور نوروز , نوروز 96 , عید نوروز

فراموش کردن رمز وای فای , فراموش کردن رمز گوشی , فراموش



فقط برای بازی

پسر بچه‌ها كافی است در جایی با هم‌سن‌و‌سال‌های خودشان برخورد كنند. آن‌وقت دیگر نمی‌شود آن‌ها را كنترل كرد. مهمانی‌های عیددیدنی فضا را برای شیطانی و بالا و پایین پریدن بچه‌ها آنقدر فراهم خواهد كرد كه شاید مجبور شوید آن‌ها را بفرستید تا در حیاط بازی كنند. اگر پسر شما هم عادت به شیطانی دارد بهتر است قبل از مهمانی بردن او فكر كنید و جایی كه قرار است مهمانی بروید را بررسی كنید. اگر پسر شما می‌تواند آن‌جا به حیاط برود و لباسش را كثیف كند بهتر است لباس عیدش را تنش نكنید. این دست لباس تیره هم به اندازه كافی مرتب است و هم برای بازی راحت به‌نظر می‌رسد. می‌توانید آن را به بچه بپوشانید بدون این‌كه نگران كثیف شدن و خراب شدن آن باشید. فقط یادتان باشد یك كاپشن گرم و یك جفت كفش راحت را هم با آن همراه كنید.

فراموش کردن پسورد تلگرام , فراموش کردن رمز مودم , فراموش کردن عشق

فراموش کردن رمز کامپیوتر , فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ , بوستان نوروز
فراموش کردن الگو اندروید , فراموش کردن پترن گوشی , فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ گلکسی



زیبایی دخترتان را به رخ بكشید

اگر رنگ پوست دختر شما روشن است، نباید این تركیب رنگ را از دست بدهید. گلی، رنگ مورد علاقه دخترهاست و شادی آن برای روزهای نوروز مناسب است. این لباس به اندازه كافی گرم هست و زیر آن باید یك زیرپوش نازك به بچه بپوشانید. جوراب شلواری همراه آن را هم فراموش نكنید. سفید برای جوراب‌شلواری همراه این لباس بهترین رنگ است. یادتان باشد لباس چهارخانه اندام دختر شما را درشت‌تر نشان خواهد داد. وقتی می‌خواهید بچه را بیرون ببرید، برای همراهی با این لباس به یك پالتو شیك مثل این نیاز پیدا خواهید كرد. پالتویی كه هم گرم است و هم رنگ آستر آن با لباس خانم كوچولو هماهنگ خواهد بود. این كفش‌های زیبای چهارخانه هم كاملا به لباس می‌آید. البته هر كفش قرمزی با لباس دختر شما به راحتی هماهنگ خواهد شد.

شیرینی فروشی عمو نوروز , فراموش کردن , فراموش کردن رمز ویندوز 8
فراموش کردن پسورد ویندوز 8 , شیرینی فروشی عمو نوروز اصفهان , جشن نوروز

فراموش کردن رمز ویندوز 10 , باز کردن قفل فراموش شده گوشیهای سونی اکسپریا , عمو نوروز



لباسی برای پیك‌نیك

اگر در روزهای نوروز برنامه‌ای برای گشت‌و‌گذار بیرون از خانه دارید، می‌توانید این لباس را تن پسر كوچولو‌ی‌تان كنید. البته این لباس شاد و ساده را برای مهمانی‌های دورهمی هم می‌توانید استفاده كنید. رنگ شاد بلوز به راحتی با هر شلواری چه جین باشد و چه كتان هماهنگ می‌شود. اما این شلوار بگی به پسر شما اجازه می‌دهد به راحتی هر چقدر می‌خواهد با آن ورجه‌وورجه كند. برای روی آن می‌توانید از یك ژاكت بافتنی آستردار مثل این استفاده كنید تا پسر شما بیرون از خانه سردش نشود. یادتان باشد مهم‌ترین ویژگی كفش پسرها، راحت بودن آن است. یك كفش راحت مثل این برای همراهی با این لباس عالی است. با این وضع هوا، به‌نظر می‌رسد اگر قرار است یك روز را بیرون از خانه بگذرانید، باید یك كلاه هم به لباس‌های پسرتان اضافه كنید.

نوروز 95 , نوروز در تاجیکستان , فراموش کردن رمز انتقال شارژ ایرانسل

تبریک عید نوروز , فراموش کردن قفل اندروید , فراموش کردن رمز اندروید

برای فراموش کردن , فراموش کردن الگوی تبلت چینی , فراموش کردن پسورد ویندوز 10

منبع : مجله شهرزاد


ویدیو : نوروز نشه فراموش