نوجوانی با بوی بد دهان که به تحت تعقیب ترین فرد جهان تبدیل شد + تصویر : رسانه ...



رسانه های امریکایی اعلام کردند که مقام های پنتاگون گفته اند که 99 درصد درباره کشته شدن جلاد داعش اطمینان دارند. فیلم هایی از او منتشر شده که مربوط به دوران نوجوانی اش و زمانی هستند که در آکادمی کوئینتین کیناستون در کوئین پارک بریتانیا تحصیل می کرد."محمد اموازی" به گفته همکلاسی هایش در نوجوانی دانش آموزی با بوی بد دهان و خجالتی بود.

پرجمعیت ترین شهرهای جهان , ترسناک ترین فیلم جهان , زیبا ترین زن جهان

 

  "محمد اموازی" به گفته همکلاسی هایش در نوجوانی دانش آموزی با بوی بد دهان و خجالتی بود. او اما بعدها به جلاد داعش تبدیل شد شخصی که آن گروه تروریستی از وی به عنوان ویترین اقدامات جنایتکارانه اش در بریدن سر گروگان های خارجی استفاده می کرد. او اخیرا در جریان حمله موشکی نیروهای امریکایی در سوریه کشته شده است.


 رسانه های امریکایی اعلام کردند که مقام های پنتاگون گفته اند که 99 درصد درباره کشته شدن جلاد داعش اطمینان دارند. فیلم هایی از او منتشر شده که مربوط به دوران نوجوانی اش و زمانی هستند که در آکادمی کوئینتین کیناستون در کوئین پارک بریتانیا تحصیل می کرد.

 پولدار ترین افراد جهان , ثروتمند ترین افراد جهان , قدیمی ترین کشور جهان

 

رسانه های بریتانیایی درباره او نوشتند:"فیلم ها و عکس های بدست امده از دوران نوجوانی او نشان می دهند که او در اطراف زمین بازی مشغول راه رفتن بوده و جلوی دهان خود را می گرفته تا مبادا در دوران دبیرستان همکلاسی هایش متوجه بوی بد دهانش شده و او را مسخره کنند". این فیلم تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که پنتاگون اعلام کرد "اموازی" 27 ساله بر اثر حمله ای موشکی در "رقه" سوریه کشته شده است.


اموازی مستقیما در گردن زدن دو امداگر بریتانیایی نقش داشت. رسانه های بریتانیایی اعلام کرده اند که او در دوران تحصیل دانش آموز بسیار آرامی بوده است.

 

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان , سنگین ترین سایت جهان

 

آلوده ترین شهر جهان , قدیمی ترین شهر جهان , قدیمی ترین کشورهای جهان

 

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , خوشگل ترین دختر جهان , ثروتمند ترین مرد جهان

 

لیست ترسناک ترین فیلم های جهان , ثروتمند ترین کشور جهان , پرفروش ترین فیلم های جهان

 

چاق ترین مرد جهان , خوشگل ترین پسر جهان , کردنی ترین زن جهان

 

بلند ترین برج جهان , زیبا ترین زنان جهان , خوشتیپ ترین مرد جهان

 اخبار  بین الملل  -  خرداد  


ویدیو : نوجوانی با بوی بد دهان که به تحت تعقیب ترین فرد جهان تبدیل شد + تصویر