نوجوانان ایران به مدال برنز جهان رسیدند : تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با ...


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی ٣ بر یك مقابل روسیه به عنوان سومی رقابت های قهرمانی جهان دست یافت. باشگاه خبرنگاران: دیدار رده بندی چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زیر ١٩ سال جهان كه به میزبانی كشور آرژانتین در حال برگزاری است، با نبرد دو تیم ایران و روسیه پیگیری شد ، كه در پایان این دیدار نوجوانان ایران توانستند با شكست روسیه عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود كنند.

شاگردان محمد وكیلی در ست اول با نتیجه ٢٥ بر ١٧ برنده شدند اما ست دوم را ٢٨ بر ٢٦ به حریف خود واگذار كردند. در ست سوم از ابتدا برتری با نوجوانان ایران بود این برتری تا پایان ست ادامه پیدا كرد و در نهایت ٢٥ بر ١٦ به نام ایران ثبت شد. در ست سوم هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند.روس ها كه به خوبی می دانستند جای اشتباه كردن در این ست را ندارند با تمام توان ظاهر شدند و در ابتدای ست از ایران جلو افتادند اما نوجوانان ایران با شایستگی دیدار را در این ست به تساوی كشاندند و سپس از روس ها جلو افتادند. در پایان این ست ٢٥ بر ٢٣ به سود ایران تمام شد و نوجوانان بلندقامت كشورمان با شایستگی برنده این ست و این دیدار شدند تا مدال برنز رقابت ها را به گردن بیاویزند.

تیم ملی نوجوانان ایران پیش از این یك بار دیگر در سال ٢٠٠٣ عنوان سومی را از آن خود كرده بود.

روس ها هم كه پیش از این سه عنوان قهرمانی این مسابقات را در كارنامه داشتند، در مرحله نیمه نهایی ٣ بر ٢ برابر آرژانتین شكست خورده و از راهیابی به فینال بازماندند. نوجوانان ایران هم در مرحله نیمه نهایی به لهستان باختند و راهی دیدار رده بندی شدند.

فینال چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان بین دو تیم آرژانتین و لهستان برگزار خواهد شد.


ویدیو : نوجوانان ایران به مدال برنز جهان رسیدند