نماینده مجلس: مسئولان در برخورد با روس‌ها تغییر مشی بدهند : عضو کمیسیون امنیت ...



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های دوگانه روس‌ها در موضوع هسته‌ای ایران خواستار تغییر مشی جدی جمهوری اسلامی ایران درقبال روس‌ها شد.

 

"عوض حیدرپورشهرضائی" نماینده شهرضا، دهاقان و منظریه در گفتگو با خانه ملت در خصوص اظهارات جدید رییس جمهور روسیه مبنی بر اینکه با اعمال تحریم و فشار، ایران را به همکاری ترغیب می کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای باید علاوه براینکه راه را برای مذاکره و گفتگو باز می گذارد از مواضع قبلی خود عقب نشینی نکند و تحت تاثیر فشارهای کشورهای غربی قرار نگیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دوگانه روسیه در برخورد با ز گفت: رابطه ما با روس‌ها هیچگاه در شرایط مطلوب نبوده است و اگر هم گاهی چراغ سبزی به ما نشان داده‌اند در راستای منافع خودشان بوده است که در نهایت هم به ضرر ما تمام شده است از این‌رو باید مراقب اینگونه رفتارها و برخوردهای دولت روسیه باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان ساخت: این گونه برخوردهای دوگانه از سوی روس‌ها ایجاب می کند مسئولان کشور در برخورد و مراوده با روس‌ها تغییر مشی جدی داشته باشند چرا که روس‌ها بارها ثابت کرده‌اند برای حفظ منافع خود ایران را هم قربانی می کنند.../عصر ایران


ویدیو : نماینده مجلس: مسئولان در برخورد با روس‌ها تغییر مشی بدهند