نماینده ای که برای طرح استیضاح جعل امضا کرده بود ، تحت پیگرد قرار می گیرد :



نماینده ای که برای طرح استیضاح جعل امضا کرده بود ، تحت پیگرد قرار می گیرد

این نمایندگان اعلام کردند که مسوولان جمع آوری امضا برای استیضاح، به آنها اعلام گفته بودندبرای امور دیگری مانند کشاورزی و فرهنگی امضا جمع می کنند و این نمایندگان-که بعضاً برای اولین بار به مجلس راه یافته اند- به خاطر اعتمادی که به همکارانشان داشتند امضا کرده اند و بعداً مشخص شده که جمع کنندگان امضا دروغ گفته اند.

 

برای تعویض رم چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد , بدترین کارها برای اولین روز قرار , دم کرده برای ورم معده

 

عصرایران - در پی مشخص شدن جعل و تزویر صورت گرفته در جریان جمع آوری استیضاح وزیر ورزش و جوانان ، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خطر شکایت برخی از نمایندگان و چهره های ورزشی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، هفته پیش در حالی طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان توسط هیات رئیسه اعلام وصول شد که حدود 60 امضا در پای آن وجود داشت.

با این حال بعد از مشخص شدن اسامی امضا کنندگان ، تعدادی از نمایندگان که با شگفتی ، نام خود را در میان امضا کننده ها دیدند در واکنش به این موضوع صراحتاً اعلام کردند که چنین طرحی را اساساً امضا نکرده اند و بعد از پیگیری هایی که کردند ،اعلام داشتند که یکی از طراحان استیضاح ، امضای آنها را جعل کرده است.

تعدادی از نمایندگان نیز اعلام کردند که مسوولان جمع آوری امضا برای استیضاح ، به آنها اعلام کرده بودند برای امور دیگری مانند کشاورزی و مسائل فرهنگی و ... امضا جمع می کنند و این نمایندگان - که بعضاً برای اولین بار به مجلس راه یافته اند - به خاطر اعتمادی که به همکاران مجلسی شان داشتند امضا کرده اند و بعداً مشخص شده که جمع کنندگان امضا دروغ گفته اند.

در همین حال یکی از طراحان استیضاح در گفت و گو با رسانه ها ، اتهاماتی را متوجه برخی چهره های ملی ورزشی که حاضر به سخن گفتن علیه وزیر نشده اند کرده است که انتشار این سخنان ، باعث دلخوری این ورزشکاران شده است.یکی از این ورزشکاران که دارای مقام جهانی هم هست و نخواست نامش در شرایط فعلی ذکر شود در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ما گفت که اگر آن نماینده عذرخواهی نکند از طریق وکیلش اتهامات او را مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

وی افزود: آقایان اگر می خواهند وزیر را استیضاح کنند ، از راه قانونی خودش بروند نه این که چون ما در جایی حرفی در حمایت از وزیر زده ایم یا حاضر نشده ایم با استیضاح کننده ها همراه شویم ، به ما انگ بزنند و بی تقوایی کنند. اگر معنای اصولگرایی که برخی از این نماینده ها مدعی اش هستند همین است که نیست ، باید به حالشان تأسف خورد.

همچنین برخی از نمایندگان نیز پیگیر موضوع از طریق هیات رئیسه شده اند تا نماینده ای که برای افزایش امضاهای استیضاح حتی از جعل امضای همکارانش نیز نگذشته ، برخورد قانونی شود.

استیضاح وزیر ورزش و جوانان ، در صورت احراز صحت امضاها و نیز عدم بازپس گیری امضاهای صحیح ، یکشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

گفتنی است طبق ماده 525 قانون مجازات اسلامی هر کس امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از حیث مقام رسمی آنان جعل کند ، به یک تا 10 سال حبس محکوم می شود./عصرایران

 


ویدیو : نماینده ای که برای طرح استیضاح جعل امضا کرده بود ، تحت پیگرد قرار می گیرد