نقش هایی که به سوپراستارها نرسید! : در تاریخ سینما نقش‌ها و فیلم‌های افسانه‌ای ...



در تاریخ سینما نقش‌ها و فیلم‌های افسانه‌ای زیادی وجود دارند. آثاری که به دلایل مختلف جای خود را در ذهن بخش عظیمی از علاقه‌مندان سینما تثبیت کردند. دانستن این که برخی از این نقش‌های به یاد ماندنی در ابتدا به چه کسانی پیشنهاد شده بود، می‌تواند جالب باشد.

1) ویل اسمیت (نئو در فیلم ماتریکس)

ویل اسمیت سابقه بازی در چند تا از پولساز‌ترین فیلم‌های دو دهه اخیر را در کارنامه دارد. فیلم‌هایی از جمله روز استقلال و سه‌گانه مردان سیاه‌پوش. اما او می‌توانست یک فیلم بسیار مطرح دیگر را در کارنامه داشته باشد. نقش نئو در فیلم ماتریکس ابتدا به او پیشنهاد شده بود. اما اسمیت این پیشنهاد را رد کرد تا در ساخت فیلم دیگری مشارکت کند. فیلمی که به یکی از بزرگ‌ترین ناکامی‌های اسمیت بدل شد: «غرب وحشی وحشی». نقش تاریخ‌ساز فیلم ماتریکس سرانجام توسط کیانو ریوز ایفا شد.

 فیلم هایی که باید دید , علامه حلی چه ویژگی هایی داشت , هک گوشی هایی که به وای فای ما وصل شدند


2) مت دیمن (آواتار و شوالیه تاریکی)
دیمن از جمله بازیگرانی است که قابلیت ایفای نقش در قالب‌هایی کاملاً‌ متفاوت را دارد. از نجات سرباز رایان گرفته تا سری فیلم‌های بورن. اما او به علت بدشانسی فرصت حضور در دو تا از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را از دست داد: نقش اصلی فیلم آواتار را به خاطر همزمانی با ساخت فیلم اولتیماتوم بورن و نقش هاروی دنت در فیلم شوالیه تاریکی را به خاطر تداخل با ساخت فیلم شکست‌ناپذیر (کلینت ایستوود).

 ایده هایی برای شب یلدا , به چه سوره هایی عزایم گویند , توصیه هایی برای رفع جوش صورت

 3) جک نیکلسون (مایکل کورلئونه در فیلم پدرخوانده)
یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ، یکی از بزرگ‌ترین نقش‌های تاریخ سینما را از دست داد تا یک بازیگر افسانه‌ای دیگر با آن نقش میخ خودش را بر تاریخ سینما بکوبد! بله! جک نیکلسون، و نه آل پاچینو، اولین گزینه بازی در نقش مایکل کورلئونه بود. اما نیکلسون این پیشنهاد را رد کرد. خود نیکلسون در این باره می‌گوید: «می‌دانستم که پدرخوانده به یک فیلم بزرگ تبدیل خواهد شد. اما در آن زمان عقیده داشتم نقش‌هایی که برای سرخ‌پوست‌ها نوشته می‌شود را باید سرخ‌پوست‌ها بازی کنند و نقش‌ آدم‌های ایتالیایی را بازیگران ایتالیایی».

 فیلم هایی که ارزش دیدن دارند , وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند , بهترین فیلم هایی که باید دید


4) کوین کاستنر (اندی در فیلم رهایی از شاوشنک)
در دهه هشتاد و اوایل دهه 90، کوین کاستنر یکی از بزرگ‌ترین بازیگران روی کره زمین بود. کسی که موفقیت تجاری آثارش با درو کردن جوایز اسکار توسط فیلم با گرگ‌ها می‌رقصد تکمیل شد. متأسفانه، دوران افول این ستاره زمانی فرا رسید که به جای قبول کردن نقش اندی در فیلم رهایی از شاوشنک، ترجیح داد در فیلم دنیای آب مشارکت کند.

 بهترین همسر دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ , در زندگی روزانه از جوهر نمک چه استفاده هایی میشود , فیلم هایی که باید ببینید

 
5) آل پاچینو (کلی فیلم مطرح!)
آل پاچینو به اندازه کافی نقش بزرگ در کارنامه‌اش دارد. نقش‌هایی که هر کدامشان می‌توانند برای کارنامه یک بازیگر کافی باشند. اما این کارنامه می‌توانست به طرز حیرت‌انگیزی پربارتر و متنوع‌تر باشد. این، بخشی از فهرست نقش‌هایی است که آل پاچینو در طول چند دهه فعالیتش رد کرده است: نقش تد کریمر در فیلم کریمر علیه کریمر، نقش آقای کوویچ در فیلم متولد چهارم ژوئیه، نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان، نقش کلنل کورتز در فیلم اینک آخرالزمان، نقش اصلی فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم و...!

 حذف برنامه هایی که حذف نمیشوند اندروید , میوه هایی برای پیشگیری از سرطان سینه , توصیه هایی درباره خوابیدن با آرایش

  منبع:کافه سینما


ویدیو : نقش هایی که به سوپراستارها نرسید!