نقش اول مجموعه«سنگ‌ پا» به محسن تنابنده رسید/ پایان نگارش شش قسمت ابتدایی :



محسن تنابنده , محسن تنابنده و همسرش , بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر نقش «داوود» در مجموعه «سنگ پا» خواهد بود.

خشایار الوند نویسنده مجموعه تلویزیونی «سنگ‌ پا» در خصوص چگونگی مراحل نگارش فیلمنامه این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه ؛ گفت: در حال حاضر مشغول نگارش کار هستیم و تاکنون 6 قسمت از نگارش کار به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: مسئولیت نگارش کار برعهده من است. در واقع من می‌نویسم و آقای تنابنده قصه‌ها را درآورده و مطالعه کرده و به طور کل هر دو به همراه هم قصه را پیش می‌بریم.

الوند بیان کرد: نقش اول مجموعه را آقای محسن تنابنده ایفا خواهد کرد. این شخصیت به نام «داوود» است که تنابنده به احتمال قوی ایفاگر آن خواهد بود.

وی افزود: فضای اصلی مجموعه فضایی فانتزی و بامزه است. «سنگ پا» رئال نیست و این مورد تفاوت آن با کارهای قبلی است. در مجموع کار به شکل فانتزی کار خواهد شد.

نویسنده مجموعه «پایتخت» اظهار داشت: باید بگویم در مرحله نگارش کار عقب هستیم. امیدواریم تصویربرداری با آماده بودن نصف متن آغاز شود. ما کمی در نگارش کند پیش رفتیم. البته بازنویسی‌های متعددی را نیز داشته‌ایم؛ نکته قابل قابل توجه این است که ما سعی کرده‌ایم در همه کارها پیشرفت داشته  باشیم و کار را به درجه بالاتری برسانیم.

 

به طوری که 3 قسمت اول را 4 مرتبه نوشتیم. زیرا ایده‌های جدیدی به ذهنمان می‌رسید که ترجیح دادیم، برای بهتر شدن کار آن‌ها را اعمال نماییم.

وی تصریح  کرد: «سنگ پا» مجموعه‌ی با بازیگران فراوان است. این کار نسبت به کارهای قبلی بسیار متفاوت است. در واقع با توجه به همکاری من، تنابنده، سیروس مقدم و الهام غفوری که در کارهای قبلی با هم همکاری کردیم، ارائه همچنین کاری بسیار متفاوت است. به طوری که بینندگان خواهند دید که این 4 نفر توانایی ارائه همچین کاری را هم دارند. کاری با فضای فانتزی و متفاوت.

وی گفت: اسم کار کمی نامأنوس است. اما در قصه دلیل این نامگذاری مشخص می‌شود. اسم کار را من و آقای تنابنده انتخاب کرده‌ایم. اما ممکن است که آن هم تغییر کند.

اخبار فرهنگی - خبرنگاران جوان


ویدیو : نقش اول مجموعه«سنگ‌ پا» به محسن تنابنده رسید/ پایان نگارش شش قسمت ابتدایی