نقشه داعش برای روس‌ ها : یک آژانس گردشگری روسی به نقل از "منابع موثق" اعلام ...


یک آژانس گردشگری روسی به نقل از "منابع موثق" اعلام کرد که داعش قصد دارد گردشگران روس را که در ترکیه به سر می‌برند به گروگان بگیرد. خبرگزاری ایسنا: یک آژانس گردشگری روسی به نقل از "منابع موثق" اعلام کرد که داعش قصد دارد گردشگران روس را که در ترکیه به سر می‌برند به گروگان بگیرد.

براساس اطلاعات مذکور که گفته می‌شود از سوی سازمان‌های اطلاعاتی به دست آمده، داعش در حال برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن گردشگران روس است که در ترکیه اقامت دارند و قصد دارد این شهروندان را گروگان بگیرد.

براساس اطلاعاتی که آژانس فدرال گردشگری روسیه به نام "روس تروریسم" منتشر کرده، احتمالا داعش گروگان‌های روسی را به مناطق تحت کنترل خود برده و آن‌ها را اعدام یا از آن‌ها به عنوان سپر انسانی در مقابل بمباران ارتش روسیه استفاده کند.

از اینرو در "روس توریسم" به تمام افرادی که قصد سفر به ترکیه را دارند هشدار داده شده که توجه زیادی به امنیت شخصی خود داشته باشند و جانب احتیاط را رعایت کنند.

وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد که خطر رو به افزایش تروریسم در ترکیه کمتر از مصر نیست و باید روس‌ها از رفتن به ترکیه در آینده نزدیک خودداری کنند.

آژانس "روس توریسم" به آژانس‌های گردشگری پیشنهاد داده از فروش بلیط تورهای ترکیه خودداری ورزند.

داعش اخیرا دست به حملاتی در ترکیه زده و با عملیاتی که روسیه علیه تروریست‌ها در سوریه آغاز کرده احتمال این وجود دارد که داعش بخواهد اقدامات تلافی جویانه را علیه مسکو انجام دهد.


ویدیو : نقشه داعش برای روس‌ ها