نظر مجلس درباره بازداشت معاون احمدی نژاد : نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی ...


نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با استقبال از رفتار دستگاه قضا با حمید بقایی تاکید کرد: قوه قضاییه بدون ملاحظه سیاسی با افراد متخلف برخورد کند. خبرگزاری خانه ملت: نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با استقبال از رفتار دستگاه قضا با حمید بقایی تاکید کرد: قوه قضاییه بدون ملاحظه سیاسی با افراد متخلف برخورد کند.

حسین سبحانی نیا با اشاره به بازداشت معاون اجرایی دولت احمدی نژاد گفت: برخورد با افراد بدون ملاحظه اینکه آن شخص با جناح های سیاسی یا افراد بالا رتبه نظام در ارتباط است را همه می پذیرند.

نماینده نیشابور در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: همه از برخورد با متخلف بدون ملاحظات سیاسی مورد استقبال همگان است و این نشان می دهد در نظام جمهوری اسلامی حساب و کتابی وجود دارد.

به اعتقاد این نماینده چنین رفتارهایی حاکی از اجرای عدل نظام قضای اسلامی است که رعایت آن الزامی است

سبحانی نیا با بیان اینکه حق هم همین بود که با بقایی چنین برخوردی صورت گیرد، تاکید کرد: دستگاه قضا نه تنها با بقایی، بلکه با بالاتر از او که معاون اول رئیس جمهور سابق بود نیز چنین برخوردی داشت و اکنون رحیمی در زندان است.

این نماینده عنوان کرد: اگر روزی من نماینده هم خطا کردم باید پاسخگوی خطا باشم. البته باید تناسب بین جرم و مجازات حتما رعایت شود و از سوی دیگر ملاحظه کاری هم مد نظر گرفته نشود.

نماینده نیشابور تاکید کرد: تصور می کنم عملکرد دستگاه قضا با متخلفان خوب و جدی و بدون ملاحظه بود که انتظار می رود این روند ادامه دار باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه او به عنوان عضوی از مجلس از اقدامات دستگاه قضا در برابر متخلفان حمایت می کند، گفت: نه تنها من بلکه همه مردم از اجرای عدالت به مساوات حمایت می کنند. مردم از تبعیض های نادرست و ناروا گله‌مند هستند. عدالت باید اگر قرار باشد این نگاه دستخوش تغییر شود، باعث نارضایتی جامعه از نظام می شود.


ویدیو : نظر مجلس درباره بازداشت معاون احمدی نژاد